Schitterend.
Ik weet het niet. Is de zijkant niet te dun tov de bezel / saffier en de kroon? Ik zou hem in het echt moeten zien.
Te clean voor jou, gaat geen blijvertje zijn.
Je kent me zachtjes aan te goed Wilco. Maar je hebt gelijk. Ik vindt hem prachtig, maar zou mijn sbgn009 er niet voor inruilen.
Mijmeren over horloges is leuk, ook over horloges waarvan je weet dat je ze niet kopen moet omdat het niet gaat klikken.
Ik heb de laatste tijd de nodige 40ās en 50ās Tissotās gekocht omdat ik nog weinig had uit die periode en als verzamelaar moet ik die toch ook hebben; Maar een aantal ervan zijn gewoon niet mijn ding en gaan op termijn vertrekken. Zo leer je jezelf ook weer beter kennen.
En ik vindt hem
Schitterende band.
En het horloge niet anders.
Gefeliciteerd met die prachtige combinatie!
Doet me een beetje denken aan de Citizen Chronomaster met papieren dial
was van opzij ook heel mooi,ā¦dacht ikā¦
fotoooooooo please
Merci!
Overigens, de jouwe als pure dresser, best eens!
De mijne als sportieve dresser, zeker weten!
Daar kan ik mee leven .
Wie zegt er iets over inruilen?
Die namiddag bij de dealerā¦
Altijd leuk om GSāen te browsen.
Licht in deze winkel was wel vreselijk.
Grand Seiko gaat niet samen met downlighters, ik zou verwachten dat dat in het eisenpakket zou zitten voor het openen van een verkoopspunt.
Ook even de SBGA375 gepast, mooi maar opvallend groot.
Also de zogezegde ā44GS caseā is er absoluut geen, er zit een extra extrusie in de dikte ter hoogte van de plooi in de case, wat de elegantie toch wel tegenwerkt.
Op zich geen slechte conclusie, ik dacht dat ik deze geweldig zou vinden en andere horloges zou moeten beginnen verkopen