Zeer waar. In de vitrines komen ze vaak niet tot hun recht. Onbegrijpelijk dat ze niet fatsoenlijk aangelicht worden.
Waar was je trouwens?
Zeer waar. In de vitrines komen ze vaak niet tot hun recht. Onbegrijpelijk dat ze niet fatsoenlijk aangelicht worden.
Waar was je trouwens?
Tensen in Antwerpen…
Uiteraard geheel aan smaak gebonden.
Die jij vorig jaar bij de GS winkel had gekocht vind ik zelf misschien wel de mooiste moderne GS
Er zijn gewoon veel mooie modellen, in verschillende stijlen.
Zelf vind ik de King Seiko achtige kast stijl het mooiste zoals de blauwe spring drive van de plaatjes van @bAAx
Eh… Nou, momenteel zegt de horlogepot waar de bodem uit is dat. Eh, en anders zegt mijn vrouw het zachtjes aan wel.
In elk geval een van de mooiste naar mijn idee
In tegenstelling tot mijn andere GS’s heb ik aan deze echt moeten wennen. Nu ben ik volledig overtuigd; het is een blijver.
Tsjonge jonge, ik had het goed onthouden,… WAT EEN MOOI HORLOGE!
Opvallend groot? 39mm ofzo toch? En wat bedoel je met de cryptische zin over de plooi etc?
De SBGA375 is 40mm maar voelt groter dan dat doet vermoeden.
Vergelijk de plooi van de echte 44:
Met de zijkant van de SBGA375:
Er zit op de plooi van de “nieuwe” een soort vertikaal vlak, uiteraard om de extra dikte van het 9R binnenwerk weg te steken.
Is dit de SBGW231?
Waaraan moest je juist wennen?
Ik vond de Snowflake in eerste aanleg wat saai en ook aan het titanium moest ik erg wennen. Het is een horloge met weinig gewicht en ook de kleur van het titanium vond ik niet zo.
Tijdens de warme zomer heb ik de voordelen van titanium leren waarderen. Inmiddels waardeer ik deze GS zeer.
Eind goed al goed
Zo is het en bovendien vind ik als GS liefhebber dat je ooit een Snowflake moet hebben gehad
Inderdaad!
Maar als ik er ooit aan toe ben ga ik voor de versie met de gouden indexen (denk ik )