Aan de beide heren van '84, hartelijk gefeliciteerd met de mooie GS!
mooi veel plezier er mee.
heel tof!
tis dat ik er al 1 een hebā¦
2 GSāen is altijd beter dan 1
Hij krijgt amper draagtijd dus hopelijk komt er een nieuw baasje voor hem
Heb je die ānog steedsā?
Aah, zie het al⦠Tempting, is een titanium toch?
Prachtig horloge - wou dat ik al een stuk of 5 toppers had, en deze er nog bij kon doen⦠Als voorlopig enige high(-ish) end horloge is het dan net weer teveel, ondanks dat het op zich een scherpe prijs is onderhand. Succes!
Jep , volledig titanium
Heel wat nieuwe aankopen hier gelukgewenst allemaal!
GS maakt natuurlijk al langer horlogesā¦
Dit is er zo ƩƩn (crosspost):
4522-8000 cap gold uit 1971.
Hi-beat handwinder uit de Daini fabriek.
De strap is pas aangekomen: erg mooie kwaliteit en verwerking alligator uit Polen @jfsleather op Insta.
Hij is binnen! Helaas is mijn precisie schroevendraaierset niet precies genoeg om de stalen band aan te passen, dus snel op leer en om de pols ermee!
Oefā¦die band is niet mooi erbij vind ik. Op leer kan op zich natuurlijk prima. Maar geen opvallende stiksels voor mij. Prachtig horloge natuurlijk verder.
Wel erg donkerbruin dan!?!?
Ik heb mijn sbga001 nog steeds op zwart leer. Ik vind het toch wel wat hebben, leer. Misschien morgen weer even naar de horlogebandenwinkel om wat bruins te passen.
De spleet is te groot, maar nu valt het me veel meer op dat de lugs geborsteld zijn.
Vrij donker, maar iets minder dan de foto doet vermoeden.
Ik vind hem op een donkere band het mooist. Dan komt de wijzerplaat het mooist naar voren. Op zwart mooi, maar op bruin iets klassieker nog. Zeker met een mooie echte croco.
Ik zou bij jouw horloge een iets dikkere band monteren zelf.
Ja. Maar ik ben bang dat dikker ook stugger betekent. En ik wil graag een soepele band. Maar ik zal eens gaan kijken, ook naar een dikkere.
Eens, maar het enige wat ik had in 19mm⦠Is ook niet voor dit horloge bestemt
Mocht je in de buurt van het Gooi zitten, wil ik je graag helpen met de band hoor.
Thanks! Het is al gelukt. Dit horloge hoort in mijn ogen op de originele stalen band. De gepolijste zijkanten van de schakels lopen erg mooi over in de kast.
Laat maar zien dan!
Perfecte aankoop, lekker van genieten!