Laat je(/een) Grand Seiko zien II

:heart_eyes:

1 like

17 likes

Mooi man! Gefeliciteerd!

1 like

Die is ook prachtig. Toch zou ik zelf altijd een datum willen. De horloges zonder datum die ik heb vind ik in het gebruik altijd net irritant. Maar deze plaat is echt helemaal in balans. Ik word er zen van.

1 like

Ik heb onlangs deze gekocht en die kan ik erg aanbevelen. Weet alleen de lugbreedte niet van jouw horloge. Band heeft bij de kast padding en is daarna erg soepel.

3 likes

Yes!!! Sluiting voor m’n SBGA293 is binnen! En Brunott doet er gewoon een band bij. Topservice!!!

Maandag ophalen. Kan ik 'm met Kerst lekker om. :blush::smiley:

3 likes

Dat is toch wel een zaak met bijzondere service. Dit is wel een erg mooi gebaar.
Ben benieuwd naar de foto’s straks.

4 likes

Maandag! :wink:

En de band zal je vast bekend voorkomen!

1 like

Wat is er speciaal aan je nieuwe sluiting? Er zit toch standaard leer met een vouwsluiting op? Wilde je een gesp?

Ziet er erg goed uit zo, ik ga eens op zoek. Ik heb 20mm lugbreedte voor de sbga001 en de sbgv247.

Als je list betaalt, kan er best een band af :rofl:

Yep, precies dat!

Een vouwsluiting is voor mijn dunne polsen bijna altijd veel te dik en zeker bij GS. Die contructie steekt gewoon relatief ver uit.

1 like

Blijkbaar als je ver onder list hebt afgetikt ook.

Maar los van de prijs, een croc is echt wat anders dan een kalfsleren bandje erbij.

Doe je goed :+1:

Ben benieuwd naar de foto’s!

1 like

Jammer dat deze niet meer te krijgen is!

SBGW008

9 likes

De Grand Seiko Springdrive Snowflake eergisteren gepast bij Officiële dealer Morawitz in Düsseldorf.
Zeer vriendelijke mensen in een “eeuwenoud” familiebedrijf. Én een fantastisch mooi horloge. Vooral met een loep de dial bewonderd en de fantastische gang van de secondewijzer. Als ik moest kiezen tussen de bv. de Rolex Explorer met witte dial (ook prachtig) of deze zou ik het echt moeilijk vinden!

13 likes

Seiko Grand Seiko
€ 5.869

Deze?

Ik denk dat het de enige is waar ik mijn sbgr305 voor zou inruilen… :heart_eyes:

Ik vindt het zo jammer dat er geen GS dealers in de omgeving Den Haag zitten ( Op horloge gebied is Den Haag sws ruk… )

Wordt er steeds warmee voor en ook het 9F uurwerk spreekt mij steeds meer aan.

Alleen plaatjes op internet zijn nog niet genoeg om mij echt over te halen :frowning:

2 likes

Ik zou zeggen: half uurtje met de auto naar Brunott in Rotterdam…

2 likes

Die had ik wel gevonden maar gezien de staat absoluut geen optie.

1 like