Voorbeeld (horloge zelf is offtopic, sorry)
Ik was dinsdagmorgen bij juwelier van Willegen in Den Haag. Ze staan al op de site als GS dealer maar hadden toen nog geen levering gehad. De verkoopster gaf aan dat ze die dag de eerste levering verwachtte, je kan het daar nog eens proberen.
Ik heb vandaag in ieder geval genoten van t zonnetje
Oeh dat wordt dan even de site in de gaten houden!
Ze waren heel enthousiast om GS als nieuw merk op te nemen, zeker gezien er al meer liefhebbers voor mij naar binnen waren gelopen
Helemaal eens, overigens. De staat is echt niet je van het.
Wie post nog even wat magische blauwe wijzerplaat foto’s van een sbgv225? Hoeveel kleuren blauw heeft die plaat?
Moet echt nog even worden overgehaald om dat geld voor een quartz af te tikken…
@bordewolf en @wouterwatch? (Sorry zijn zo de enigste twee waarvan ik weet dat ze m hebben)
Ik helaas niet, groter dan 38mm vind ik niet mooi op mijn pols
Hoppa. Dat is snel. Thanks
Wat mooi. Alleen dat geld (voor iets dat super tikt en dan wil ik de morte seconde niet beledigen). Hoe dachten jullie erover bij aanschaf @bordewolf en @wouterwatch?
Waar gekocht en nog wat korting kunnen bedingen (en indien van toepassing, ook korting mogelijk bij gs botique Amsterdam? Al heb ik niet echt zin in weer iemand te treffen die geen kennis van zaken heeft… (Antwoord daarop mag ook via pb)
Die mooiste plaat ever vind ik nog altijd de Snowflake. Maar die is eigenlijk afgeschreven
Graag openbaar houden haha,
Ik wil het ook graag weten
Ik vind de HEQ van GS juist een zeer fraai uurwerk, lees je maar eens in in de techniek/ontwikkeling/kwaliteit die er in dat quartzje zit. Voor mij juist een reden deze te kopen.
Daarbij is het horloge vrij plat en draagbaar met dit uurwerk.
Ik heb m gekocht in de boutique in AMS idd, kleine korting bedongen (10%).
Staat er overigens niet 1 te koop hier momenteel?
Yup:
Klopt dat er een te koop staat. Alleen koop ik m liever nieuw. Hoop dan ook een verse batterij te krijgen. Als ik hoor wat t batterij vervangen kost is niet je standaard pakweg €20 bij je locale met alle respect lucardi… Nu valt dat heul erg mee tov loop service kosten van een bijv El primero
Dit was voor mij de reden om ook overstag te gaan voor de gs quartzen. Hoewel ik momenteel even een andere kant op fiets en alleen nog een automaat heb.
En als je indd die 10% korting kan krijgen ben je even duur uit voor je verse nieuwe GS
Dat was inderdaad wel een ding maar uiteindelijk juist een pluspunt. Zoals hierboven genoemt, lees vooral eens wat informatie op de GS site en andere bronnen, ik kon niet anders dan enthousiast worden over het uurwerk! Door de dikte is het draag comfort erg hoog en valt zeer mooi op mijn pols.
Nah, valt echt mee hoor. Sterker nog: Grand Seiko claimt zelf (!) dat de batterij door elke juwelier/horlogemaker vervangen moet kunnen worden. Dit is ook de gevolgde filosofie achter het ontwerp van het 9F uurwerk.
Ik weet dat ze in Rotterdam ze de batterij gewoon zelf vervangen.
Klopt! Komt toch omdat het uurwerk samen is gesteld van afgesloten segmenten?
Kunnen mensen niet perongeluk aan de kwestbare delen komen.
Serieus? Ik lees her en der dat het tussen de 50 en 100 ekkis kost…
En die batterijen die gs laat zien op foto’s van 9f uurwerken. Lijken me niet standaard dingen die bij in een mondaine ronda quartz zitten of is dit marketing bs?