Worden jullie al gek van de foto’s van mijn GS?
Nee
Hmm…ik neem hierbij mijn woorden terug.
TBC…
Serieus die van @tompj gaat naar jou? Zou wel een mooie mix zijn tussen dress en sportief van de Oris…
Die blauwe idd.
Springdrive denk ik gelijk aan de snowflake… Ik ga m binnenkort toch weer eens passen…
Dadelijk laat ik nog mijn Rolex en JLC optie’s lopen en de rest en komen er twee GSen bij
Ik hield de spring drive naast mn Datejust en schrok best van het verschil… in favour of de GS haha!
De spring drive is zo ontzettend smooth tegen over de Datejust en dat voor minder dan de helft!! Zet je wel aan het denken hoor.
En nu staat ook nog die GMT van @tompj in het blauwe…
Maar ook even petje af naar de verkoper van Van Willegen! Voor het eerst dat iemand mij echt iets weet te verkopen door middel van passie en kennis! Iets wat mij zelden is overkomen. De beste man wist alles opgebied van GS en verkocht het met trots!
Zijn er betaalbare (gebruikte) goeden GS opties? Of schiet ik dan direct boven de 20k?
Dit iets?
Klopt…die gaat mijn kant op Lijkt mij dus ook wat jij zegt…mooie mix tussen sportief en dress.
Yup
Lijkt me wel dat Grand Seiko hier geweldig aan populariteit aan het winnen is. Is dit omwille van heel die Rolex affaire of gewoon omdat ze tegenwoordig zeer goed afgewerkte modellen maken met schitterende dials aan een zeer competitieve prijs? Ben me trouwens ook aan het verdiepen in Grand Seiko.
Ja! Ik ben er warm voor haha, heb net een nieuwe Datejust gekocht maar gisteren zo een spring drive in handen gehad, man man man… zet je wel aan het denken!
Voor de meeste GS regulars hier geldt dat we Grand Seiko al zeer hoog hadden zitten, nog voordat GS besloot de markt in USA aan te boren en wellicht meer richting te willen gaan. Dat laatste vind ik persoonlijk jammer, maar je houdt het niet tegen.
@TheWornWatch ja man spring drive is voor mij toch ook wel zo’n beetje mijn Grail.
Goed bezig, erg mooi horloge!
Dankjewel!
Maar echt! En als je de prijs van een spring drive ziet tov een DJ zet je dat wel aan het denken
Idd…
Hehehé! Goed bezig amigo!
Ja moest maar weer eens heh…de hoogste tijd.