Wat ik mij afvraag, je hebt volgens mij meerdere GSen gehad en weer verkocht om vervolgens horloge te dragen van andere merken. Door het hoge afwerkingsniveau en de kwaliteit vind ik het lastig om nog iets anders dan GS mooi te vinden in een vergelijkbare prijsklasse. Hoe ervaar jij dat?
Ik heb hetzelfde. In zoverre dat ik GS heel hoog heb staan en dat speciale gevoel bij andere merken niet heb, slechts bij Damasko. Van alles geprobeerd tm Tudor.
Ik heb tot nu toe wel allemaal dressy GS modellen gehad en dat bleef voor mij wel een puntje. Ik ben toch meer een ‘tool watch’ persoon. Maar…bij een tool watch heb je weer niet die belachelijk mooie afwerking van GS. Dus…deze SBGN005 lijkt mij de perfecte combi.
Veel plezier ermee! Ik ben jaloers, staat ook op mijn wishlist over een jaartje hoop ik hier ook mee te doen…
Ik heb wel een beetje wat jij ook hebt. Ik ben heel erg van de tool watches en ben bang dat alles te dressy gaat voelen. Die GMT is idd de perfecte balans.
Het is dat ik al een ‘tooly’ rolex (expl2) en tudor (gmt) heb anders ging ik ook voor de gs gmt ipv deze beauty! Ietsje dressy maar zeker ook sportief.