Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Hier kan ik me helemaal in vinden. Er zal voor mij ook altijd een GS blijven, tenzij ik aan de geeuwhonger zit. :grin:

Het blijft voor mij Kunst met een grote K op de pols voor een ongeëvenaarde prijs.

3 likes

Man, man, man. Zelfs met kunstlicht laat GS de wijzerplaat leven.

13 likes

Dank je Dennis :+1: Ik ben enorm benieuwd naar deze GS…het is echt iets nieuws voor mij. Nu maar hopen dat ik de band redelijk kan afstellen voor mijn pols met de hele en halve schakels…

Dit exact. :ok_hand:

Prachtig…wat een kastvorm ook weer. :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Pak alvast een slabbertje, even kwijlen.

18 likes

50k was het toch? :open_mouth:

2 likes

Hij is mooi David, van harte met je aanwinst. :ok_hand:
Zelf heb ik sinds kort deze.
Geweldig horloge maar ik ben er nog niet uit of dit niet te dressy is voor mij. :thinking:

13 likes

Dankjewel Frits. :+1:

Jouw GS is ook prachtig. Idd wat je zegt veel meer dressy, maar oh zo GS mooi :ok_hand:

2 likes

Lekkerrrrrrr!

Lastig kiezen hier

12 likes

Ben benieuwd hoe lang deze blijft, zou de ideale combinatie kunnen zijn! Veel plezier ervan in ieder geval!

3 likes

Thx Bas :+1:

1 like

Dat is toch niet zo moeilijk? :joy:

Lekker cross posten

21 likes

Niks mis mee! :smiley:

En met het zonnetje erop, doe ik nog een keer mee.

17 likes

Vingerafdrukken op het glas… wat een fijne GS!

15 likes

Oei! MOOI!

1 like

Dan doe ik ook nog eens mee met mijn chunky blauwe 9F, om het allemaal niet té dressy te maken :slight_smile:

11 likes

Blijf een enorme fan van de GS. Aantal maanden in bezit en blijf er naar kijken :blush:

14 likes

Ik lees verschillende verhalen over de SBGN001/003/005 modellen serie. De band zou geen taper hebben. In een video echter heeft men het over een (lichte) taper…ik vermoed van 19 naar 18. Maar voor mij zo te zijn geen taper.

Ik ben gewoon even nieuwsgierig…kan iemand hierover toevallig het verlossende woord geven?

Volgens mij zijn de sluitingen van alle stalen banden 18mm, dus dat zou van 19 naar 18 zijn.
Die op mijn SBGR311 gaat van 21 naar 18.

2 likes

Aha…goed om te weten en dank je. :+1:

1 like