Grand Seiko (SD), there is no substitute
Bjoetie!
Thanks.
Moet toch eens de spiegelreflex erbij pakken. Camera op mijn telefoon is ***. Gs blijft een pracht merk. Ik zie er minimaal 1 bijkomen in 2020
Ik heb de keuze ook gemaakt. Er gaat een Grand Seiko komen. Hoog tijd om een nette Quartz aan de collectie toe te voegen. Keuze is vooralsnog gevallen op de SBGV225. Eens kijken waar die voor een eerlijke prijs aan te schaffen is. Wellicht ga ik me eens wagen aan een Chrono24 aankoop vanuit Japan, maar ik sta open voor andere adressen.
Ik zou je adviseren om voor een nette prijs eens bij de Boutique te kijken.
Zelf ook bij Brunott in Rdam geweest, niet echt een goed gevoel gehad. Verkoper bepaalde voor mij welke kleuren en modellen mooi zijn en wat me snel zou vervelen, wilde duidelijk een model uit eigen voorraad verkopen en geen ander type bestellen (zijn goed recht natuurlijk). Korting was amper bespreekbaar en toen volgden er uitspraken over prijsafspraken met leverancier en concurrenten waar de NMA de hik van zou krijgen. Dus lekker naar de hoofdstad gaan zou ik zeggen als je een mooie prijs wil
Japan kan je altijd nog proberen
Totaal niet herkenbaar voor mij wat je over Brunott vertelt.
Inderdaad. En van de Boutique in Amsterdam ben ik geen groot fan.
Ik las het ook ja. Van het weekend maar weer eens langs dan maar. Gelijk ook een aqua terra passen. Prima juwelier. Meerdere horloges daar gekocht waaronder mijn pangaea.
Same here…
Juist erg positieve ervaring met Brunott.
Volgens mij hebben jij en ik net een email van de eigenaar van Brunott gekregen Alexander
Klopt. Erg attent van hem.
Gelukkig hebben jullie goede ervaringen bij Brunott. Je kan denk ik sowieso het beste meerdere zaken bezoeken tot je tot aankoop over gaat. Je moet ongetwijfeld ook beetje geluk hebben met het personeelslid die je treft.
Jammer. Voor mij ook niet herkenbaar. Ik heb juist hele goede ervaringen met ze.
De Boutique kan je niet veel meer vertellen dan de prijs. Driessen idem trouwens.
Vreemd. Ik ben bij Brunott keurig geholpen. Ben dan ook bijzonder positief over deze zaak.
ik ben vrij zeker dat het deze is: https://www.grand-seiko.com/nl-en/collections/sbga283g
Helaas ken ik geen 37mm springdrive.
Dat is hem!! winkel personeel zei 37mm , was waarschijnlijk in de war met al het andere moois op tafel haha.
dit model maakt mij heel erg aan het twijfelen… zo gaaf! maar net een nieuwe DJ die dan weer weg moet haha
De DJ staat je beter