Vind je echt? Ik vind Amsterdam echt een aanfluiting.
De laatste keer dat ik er was hadden ze meen ik links toch een stuk of drie vitrines met per categorie horloges? Opgeleukt met wat GS bordjes en uitleg over de uurwerken etc.? In mijn herinnering voelde dat wat specialer dan die ene witte vitrine bij Brunott, waar ik als ik geen GS kenner was geweest zo aan voorbijgelopen zou zijn.
Ik ben het met je eens dat de presentatie bij Brunott beter kan, maar voor een Seiko Boutique zoals in Amsterdam verwacht ik meer dan een paar vierkante meter winkel, waar je als er twee klanten zijn één zijn GS staand mag passen. Personeel is zeer matig verder. Laatste keer dat ik er was, was 5 minuten na openingstijd. Ze waren open maar beide heren stonden buiten te roken. Ik mocht naar binnen, ze kwamen er zo aanâŠ
Dankjewel Hans
Ja, zeker dat laatste is natuurlijk echt bedroevend, voor elke winkel overigens.

sbgx089, LE antimagnetic 500 stuks
Weet je ook wat het verschil is met de SBGX093? Is het verschil alleen dat de eerste limited is en een gouden secondenwijzer heeft?
Edit: laat maar. Witte binnenring is ook andersâŠ
Knap!! Veel plezier ermee!
Dankje Jochem
Je bent nog netjes TomâŠ
Ik zat net te kijken naar dit filmpje.
Mooie wijzerplaat maar dat logo op de achterkant⊠Moest dat nu? Als ze m volgende week hebben liggen ga ik m zeker even passen in Duitsland.
Wat vinden jullie?
Als ik het me goed herinner lag deze vanmiddag ook bij Brunott in Rotterdam. Maar het is niet mijn favoriet.
Hij is héél mooi maar⊠hij is niet in balans.
De wijzer van de linkersubdial zit niet op dezelfde plek tegenover de wijzer van de powerreserve.
Ze hebben het supermooi opgelost maar het blijft mij storen.
Klopt, volgens mij zag ik hem daar ook vanmiddag.
Ja he
Bij dezen laat ik graag de mijne zien.
Gisteren opgehaald. In een ander draadje beschrijf ik het verhaal rond deze NA (crosspost).
Nogmaals van harte met deze topper!
De LE 5spy
Ref ontgaat me ff⊠Iets met SBGT dacht ik
LE idd. Ref. SBGV238G