Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik vind de zwarte / witte versies ook mooier!

Of de gouden versie :joy:

2 likes

Oh toch een sbgv! Nou gelukgewenst!! :smiley:

1 like

Jaa… toch weer wezen kijken!

Krijg die Spring drive niet uit mn hoofd haha.

En voor de mensen die zich oriënteren op een GS, Juwelier Van Willegen in Den Haag heeft komende maand 20% korting op het gehele assortiment.

10 likes

Welk type is die SD?

Dat is een SBGA283 , 37mm.

Erg gaaf alleen geen display case back.

1 like

De sbga283 is 39mm…

En hij heeft de iets eenvoudiger 3-delige band ipv de 5-delige van de wat duurdere gs. En hij heeft geen verdiepte power reserve. Al vinden sommigen de geprinte power reserve minder storen. Ik vind de verdiepte power reserve een kunstwerkje op zich.

3 likes

9 likes

Mooie vitrine bij Watches of Switzerland:

10 likes

Hoe beviel de SBGW231 om de pols?

2 likes

Zo, daar ligt wel wat! Niet alles even goede smaak, maar ja.

2 likes

Aah ja zie het!

Maar voor 3k echt geen gek horloge! Ook de SBGA375 gepast. Super gaaf! Zn display caseback is erg nutteloos maar toch heel leuk lijkt mij.

1 like

Kan het verkeerde hebben, maar is die winkel de weg kwijt? GS komt toch echt uit Japan :stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes:

1 like

Dat is flink, leuke actie :+1:t2:

3 likes

Ligt het aan mij of is die GS site ergens het afgelopen jaar enorm verbeterd? Kan nu eindelijk relatief goed filteren en zoeken!

Ik vroeg mij daarnaast een beetje af welke textured dial modellen GS heeft gemaakt in een 37/38mm kast, heeft iemand misschien wat modelletjes waar ik mijn zoektocht mee zou kunnen beginnen?

1 like

Komt omdat ze gaan verbouwen, zal ongeveerd een maandje duren.

1 like

Super, ben serieus aan het overwegen :grin:

1 like

Verstandige keuze, ik verwacht de mijne dinsdag of woensdag te ontvangen :slight_smile:

2 likes

Deze is mooi

Seiko Grand Seiko
€ 4.301

5 likes

Ik vind het wat druk dat de 24uurs schaal binnenin staat. Ik vind de versies met de oneven 24uurs schaal tussen de indices rustiger.

En gelukkig is die versie er ook @Lucky-Luke. :wink:

En als je wat drukkers maar een heel mooie wijzerplaat wil…

3 likes