Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik ga eens langs de juwelier in Haarlem om te passen! Moet ook nog eens langs den Haag wippen om de jouwe te zien :sunglasses:

Ik denk dat ik de doelen voor dit jaar aanpas… Doxa en Grand Seiko misschien :ok_hand:

2 likes

Mooi plan…beiden erg gaaf. De nieuwe Doxa vind ik ook erg geslaagd btw.

En je bent van harte welkom in Den Haag. :+1:

Overal 1 exemplaar van. Zouden dit de winkelmodellen zijn?

Ik heb nu aantal keren gepast, en ook meerdere exemplaren gezien van hetzelfde model.

Zou denken dat ze meer hebben.

1 like

En die afwerking van GS!! Subliem.
Helaas prutsfoto’s, phone maakt geen betere helaas.

8 likes

Idd ik wil de nieuwe graag in aquamarine. Ben alleen een beetje onzeker over de invoerkosten naast de 990. Las namelijk dat alle prijzen op hun site al excl. btw zijn.

Dank. Zal je ergens deze maand een pb sturen! :+1:

1 like

Geniet er elke dag weer van, zie helaas de kleine krasjes op de bezel ook elke dag toenamen :sweat_smile:

11 likes

Mocht er nu een blokje hout verzonden zijn, kan je dit dan op de creditcard verhalen of hoe werkt zoiets?
Of boeit het jou niet zoveel en hou je wel van een gokje?
Zal met spanning wachten op de NA :+1:t2:

Ik draag deze non-stop tijdens de afgelopen weken. Bevalt erg goed, zeer fijne maat en fantastisch om naar te kijken :slight_smile:

2 likes

Hoe is de reflectie?

Prachtige reflectie op mijn SBGV225

15 likes

Deze vraag had je niet gesteld als je ooit een GS in real life hebt gezien en/of om de pols hebt gehad :wink:.

Soon™

Ik ben nooit dichterbij gekomen dan studiolicht bij de vitrine

Zeker doen, refelectie is top door de sublieme afwerking.

1 like

Ik gooi liever geen geld weg natuurlijk. Maar mocht het een Peruaanse aardappel, of een blokje hout zijn, dan ga ik een klacht via paypal indienen. Daarom heb ik hem het betalingsverzoek laten sturen. Maar we zien wel, het was een bedrag dat ik wel kan missen mocht het verkeerd aflopen.

4 likes

Hopelijk wordt je beloond

1 like

Heb je 'm nog?

3 likes

Zekers :sunglasses:

2 likes

Ik denk dat ik 46mm ook maar ga proberen…

6 likes

Past precies

5 likes