Lieve hellup
Net een ietsiepietsie te groot…
Ik zag deze vergelijking tussen de sgba211 snowflake en de sbge249 gmt blizzard. Leuk om te zien hoe de horloges op vrijwel elk punt iets afwijken, en toch dezelfde ‘look’ hebben. De foto’s zijn heel precies op gelijke grootte gemaakt zodat je mooi A/B kunt vergelijken. De wijzerplaat van de blizzard is bv iets kleiner, maar de minutenwijzer is niet verkleind zodat hij over de indices heen gaat, terwijl hij bij de snowflake binnen de indices blijft. Wat is mooier vraag je je dan af… etc.
Ik vind de 249 mooier maar de dikte is wel een nadeel.
Ik moet zeggen dat ik de Citizen Chronomaster met washi paper dial mooier vind dan zowel de Snowflake als de Blizzard. Ik weet niet of ik mezelf daar populair mee maak, maar het is niet anders.
Ik ga met je mee. Ik kan er ook niet aan doen.
Ik vind het bijzonder jammer dat deze limited zoveel duurder is dan de reguliere versie.
Sommige vinden die gouden details niks, ik vind het prachtig!
Is dat de SBGA375G?
Net in de etalage naar lopen kwijlen. Als je hem ooit wil verkopen, stuur me gerust een berichtje!
Geldt ook voor @purple300
De sbga375 is echt heel mooi. Het is mijn meest gedragen horloge momenteel. Bij Van Willigen in Den Haag gisteren nog te krijgen met een korting van 20%
Ik zag het inderdaad. Ik zou overigens verwachten dat ook buiten de verbouwing om 20% korting daar wel te regelen zou moeten zijn.
Zelf wacht ik liever een jong gebruikte af. Als GS dan toch niet iets voor mij blijkt te zijn kan ik 'm voor dezelfde prijs weer doorverkopen.
20% standaard korting kun je vergeten op een GS bij een AD helaas.
ik kreeg van mijn contact te horen die daar werkt dat ze aan een limiet zitten van 10%.
Omega 15% en breitling 20%. mooie informatie wel haha
Ah, dan is het inderdaad wel een interessante aanbieding! Ik wacht desalniettemin even af. Heb geen haast; sinds twee dagen een nieuwe Omega om de pols. Dus als het eind dit jaar of volgend jaar zou worden is het ook geen probleem.
Idd, de A375. Helaas is dit een blijvertje. Als ik al mijn horloges zou moeten verkopen zou deze als laatste vertrekken, het is een fantastische ‘all-rounder’.
Heel gaaf!!
Maar waarom, waarom, staat de bezel (intern in dit geval) ALTIJD SCHEEF UITGELIJND!!!
Sorry, ik kan er niet tegen. In etalages, op foto’s, nu ook weer.
Omdat die kroon nogal gevoelig is?
Ik zal ‘t nooit meer doen…