Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik heb er ook eentje gekocht met 20% korting vandaag. Nog steeds flink geld, maar een mooie in- en opstap naar een Spring Drive met een SBGA211G.

8 likes

Wacht, ik ben niet zo snel, heb je een A375 gekocht en is dat dan een ‘tussendoortje’ naar een snowflake? Ik heb de A375 wel tig keer liever dan de snowflake.

1 like

Sorry mijn schuld. Beetje onduidelijk. Ik heb een Snowflake gekocht met -20%.

3 likes

Oei, oei, en dan zeg ik dat ik de A375 verkies. :blush:
Dan bij deze een dikke van harte, ik koop die ooit ook nog wel is, prachtig horloge.
Dikke, dikke proficiat!!
Elke SD is TOP!! Ben er gewoon gek van.

2 likes

Ik heb ze beide en ze hebben elk hun charme en uitstraling. Bij de sbga375 is de kast echt geweldig en bij de Snowflake gaat het om de dial wat mij betreft. Het feit dat het horloge en band titanium zijn is ook een pre.

2 likes

Helemaal mee eens purple! Ik heb echt lang getwijfeld tussen A211 en A375. Uiteindelijk was de combo kast en blauwe tover wijzerplaat voor mij belangrijker.
Maar de A211 komt nog wel is.

1 like

pictures or it did not happen haha

1 like

Lijkt wel of Van Willigen continu het assortiment aanvult… toch best bijzonder maar leuk voor diegene die een GS zoeken.
Ik vind het wel wat extreem, dat er nieuwe horloges bijbesteld worden en dan aan -20% eruit gaan…

2 likes

Ik ook… Ik zag er net een in de etalage liggen in de juwelier waar ik elke dag drie keer langs loop. Dat is wel echt de kat op het spek binden zeg. De 375 heb ik het over dan.

Tsja, het is naar mijn mening en ervaring een goede zaak met prima personeel en hartstikke klantvriendelijk.

Dat ze nu zo’n actie doen. Ook petje af… En best wel klasse, goede klantenbinding.

Ik heb er overigens ook zojuist “mis-” eh, gébruik van gemaakt. Geen GS overigens.

2 likes

ze maken winst op de horloges daar gaat het om. ze moeten een verbouwing bekostigen dus dan maar wat marge inleveren om je cashflow op te schroeven.

2 likes

Heb hem nog niet dus even wachten.

laat maar gauw zien dan :slight_smile:

1 like

:joy:

Totaal tegen mijn principes, en helemaal niet de bedoeling… :roll_eyes:

Maar goed… Eh, ik vindt het eigenlijk wel de mooiste en betaalbare Prospex… Daarnaast, net als de GS SBGR305, is dit ook een herinterpretatie van een eerste Seiko duiker uit de zestiger jaren. Ik bespeur een trend. :wink:

Dus als beginnend verzamelaar… Iets met Seiko… GS, Astron, Prospex, Presage… Nu op naar een Credor… :wink:

9 likes

Mooi!
Is dat de 44mm?

1 like

Klopt. Draagt verrassend comfortabel.

1 like

echt een heel mooie duiker!

2 likes

Is inderdaad een fijn horloge, ook mooi gefotografeerd!

2 likes

Even ter vergelijk:

Van links naar rechts 40.5x13.6mm, 41.5x13.3mm, 44x13.1mm en 42x13mm

5 likes

Mooi!

Hier zijn broer met andere wijzers

4 likes