Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Gaaf…ik hoopte in 2019 die kast weer terug te zien bij een nieuwe release (vorige release was 2014 dus 2019 weer een “jubileum”). Helaas niks. De kast is 57GS en deze release hoorde bij de release van de Self daters SBGV009 en SBGV011.

1 like

De onderste is de SBGN011 toch? Zou mooi zijn als die ook met blauwe dial komt…

GS en korting 20 normaal gezien ain’t gonna happen. Amsterdam geeft 10% voor een sbgv225 na vragen. En in Hamburg… 8%. Helaas. Mijn hi beat komt uit Hamburg. Ben toen prima geholpen. Gisteren leuk gesprek gehad. Ook gevraagd omdat die actie loopt bij v Willigen. Komen ze me met 8%… :smirk:. Dus tsja. Had gehoopt dat ze redelijk de kant van v Willigen op zouden gaan. Krijg ik minder dan Amsterdam als antwoord… Bedoel ook hadden ze 15% gegeven. Had ik het ze gegund. Want ff op en neer naar v Willigen kost me ook weer wat … En was de band op maat gemaakt en direct om de pols gehad. Dan ga ik niet janken over paar tientjes.

Maar goed.En Zowat direct hierna bij v Willigen besteld. Wat ook bijna een vervelend staartje kreeg echter top van v Willigen hoe ze t hebben opgelost. Hulde

2 likes

Nouja. Als ik wacht op een gebruikte zou dat met dan 20 procent moeten schelen. Zoals gezegd, ik heb geen haast een het komende jaar komt er echt wel wat op de tweedehands markt. :wink:

Heel mooi

van willie? Wilde de sbgv225 even passen, gisteren verkocht :stuck_out_tongue:

1 like


Crosspost

6 likes

Hier zit een gelukkig man 🥰🥰

37 likes

Mooi! :ok_hand:

1 like

Terecht! Bjoetie is 't.

Van harte.

1 like

Schitterend!

1 like

20 likes

22 likes

Heel cool!!

1 like

Dit vind ik gewoon gaaf, de Zaratsu details. Once seen…

15 likes

ik wordt jij aangetrokken door die lekker banaan gele wijzer haha en de accuracy van deze spetter al helemaal.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes: Precies die hoek van onze GMT…ik betrap mijzelf erop deze ook zeer vaak te aanschouwen…met liefde.

Fantastisch mooi…van harte! :ok_hand:

@Wezel nogmaals…:ok_hand:

4 likes

ben alleen bang dat ik die zaratsu details heel snel vernaggel haha

Dat. Exactly!

12 likes

Echt he die 20% geven opeens een hoop koopjeuk bij mij…

1 like