Aha, dus jij bent diegene die ‘mijn’ snowflake kocht. Ik reserveerde er eentje de 7e online (na ze gebeld te hebben). Eerst mailden ze de bevestiging van de reservering, waar ze later op terug moesten komen omdat hij al verkocht was. Nu bestellen ze er eentje, maar krijg die wel voor 20% korting.
Zou eind feb / begin maart binnen moeten komen.
Niet stressen, ik heb de ergste op dat gebied, de 44GS A375.
Is mijn beater watch, niet echt de juiste term, ik doe het niet opzettelijk. Maar toch al hier een daar een ‘karakter’ kenmerk en nog steeds een juweel.
Proficiat, wat een beauty zeg!
Iemand was mij ook al bleek achteraf voor met de 225. Plaat is schitterend blauw. Speelt zo mooi met t licht.
Wie mij voor is geweest weet ik nog steeds niet
Wat een prachtige combi van kast, GMT, high beat, en de witte Mount Iwate wijzerplaat. Het is de SBGJ201 toch?
Ja, klopt.
Schitterend Hans, geniet er van!
Wow.knap.
Mijn verhaal is een kopie van de jouwe. Ik moest alleen €500 aanbetalen. Ik heb hem dus ook nog niet in bezit.
Die mannen maken daar serieus omzet met hun 20%, waar verbouwingen niet allemaal goed voor zijn
Mijn zegen hebben ze. Voor iedere koper betekent het een mooi horloge voor een gunstigere prijs.
Absoluut!! Voor mij mag 20 altijd!
Als het altijd en overal 20% is, is over een tijdje daar ook niemand meer mee tevreden…
Hm… Ik was bijna vergeten hoe mooi het contrast is en hoe chique hij dan is met de originele zwarte croco.
Ik waarschijnlijk, sorry. Hoop niet dat ik voor de krijgsraad kom
Prachtig!
Andere route / omlopen dan maar??