Nieuwe GMTs
hmm, beetje eenvoudig. Ik vind de lege wijzerplaat aan de onderkant soms wel, en soms niet ālekkerā werken. Hier vind ik hem wat te leeg, terwijl ik sommige wijzerplaten waar onderin helemaal niets staat prima vind. Wel lekker plat zo te zien.

meer plaatjes hier:
https://forums.watchuseek.com/f642/new-sbgn011-sbgn013-quartz-gmt-5103627-2.html
Saai.
Mooi Hans
Wel een zwarte datumschijf bij een donkere plaat. Dat vind ik persoonlijk mooier dan de witte datumschijven in een aantal van de limited GMTs. Ik zou graag een quartz GMT zien met een donkere (zwart, blauw, groen) plaat, donkere datumschijf en de gmt getallen op zoān kleine subtiele binnenring zoals je dat bij een paar mechanische varianten ziet ipv tussen de markers.
Eigenlijk de SBGJ213 in Quartz maat
Nou, nee, niet echt hoor. De kast is heel anders. En de wijzerplaat van de SBGJ213 is veel gelaagder. Die heeft een 24u ring. De enige overeenkomst is feitelijk de zwarte wijzerplaat, maar ik denk dat zelfs die echt anders is als je ze naast elkaar legt.
Ik bedoelde te zeggen dat ik dat heel graag als model zou willen zien; niet dat jou fotoās daar nu echt op lijken.
Zijn er meer mensen die hopen op wat ik omschrijf? Een SGBJ213 in quartz en in een kast zoals de nieuwe GMT quartzen?
Dat is hij zeker !!
Lekker met die band ja.
Prachtig!
Prachtig! Complete set met doos, stalen band en alles erbij?
Yep! De zwarte ook gezien vandaag. Die is ook mooi (en mooier op staal).
Dit is echter zoals ik hem destijd al wilde. Ik vind het een van de mooiste moderne GSāen. Of ben ik dan toch een vintage fan?
Je speelt een beetje vals met je edelmetaal
Wat een horloge!