Dat is volgens mijn boekje gezien hoe trouw men bleef aan het origineel, niet echt een moderne GS
Wat is de status dan wel?
Eerder een “technische update”?
Ben benieuwd hoe jullie dit zien.
Zit de bolling onder het glas?
Het is een ‘double-domed sapphire’…beide kanten dus. Voor het verminderen van vervorming zodat de wijzerplaat uit alle hoeken goed afleesbaar blijft, terwijl men toch een bol glaasje kan gebruiken (tbv de gewenste look).
Heel mooi!
Ook heel mooi! Van harte!
Schitterend!
Het moet niet gekker worden. Ik houd de GS telling niet meer bij! Gefeliciteerd.
Het gaat hard hier…
Ik zie zelfs dat de vraagprijs voor iets van meer dan 2 jaar oud in het blauwe deel tegenwoordig hoger ligt dan wat je met de standaard 10% (boutique) korting nieuw betaalt…. Rolex praktijken!
Edit: herstel! Het betreft een automaat, waar ik dacht dat het om een kwarts ging. Geen Rolex praktijken gelukkig!
in een woord: wow!
Let op hè, die in het blauwe deel is een automaat, de SBGM027. Het is niet de SBGN005 quartz waar jij op doelt (denk ik) met je prijsaanduiding.
I stand corrected! Ik wist niet eens dat die in automaat bestond. Ik heb niets gezegd en zal rectificeren!
De korting (20%) bij van Willegen is niet meer op de GS ;-( volgens de site.
GS lijkt wel meer booming dan rolex de laatste tijd op het forum. Veel mensen die voor het eerst een GS kopen, of opzoek zijn naar allemaal verschillende GS modellen. Het is al bijna “mainstream” geworden een GS.
Beauty!
Van harte!!! ️:heart:️:heart:️:heart:️
Never ending story
Mooi!
“The train that never stops boarding”