Laat je(/een) Grand Seiko zien II

De 231 gaat ook terug op de “first” hoor. :wink:
Geen letterlijke reïncarnatie zoals de 253, maar ook geen “vrije impressie” zoals jouw SBGR305.
Iets tussenin zeg maar.
Leg ze maar eens naast elkaar.

Met al dat gediscussieer over de 231 begin ik te denken dat ik deze prioriteit moet geven boven een vintage 57GS :joy::wink:

1 like

Ongetwijfeld, maar Grand Seiko heeft de Sbgw253 én de gouden en platina variant op deze manier als hommage aan de eerste gepresenteerd. Als jubileum editie.

En eens, er zijn nogal wat varianten op.

:wink:

1 like

Je mouw erover heen doen :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

1 like

Da’s kiezen tussen twee prachthorloges. Maar de 231 gooit voor mij wel hoge ogen.

2 likes

Ook deze heeft een mooie zijkant. Heel erg karakteristiek voor de iets oudere lichting van GSsen.
Maar daar zie ik niets van op de meeste foto’s die je post…
Kun je niet zo goed fotograferen, of vind je het te spannend of of of…
:innocent:

:loudspeaker: F O T O O O O 's !!
please :grin:

2 likes

15 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Ja die is goed he? :joy::rofl::joy:

2 likes

Ja :joy::joy::joy:

1 like

Geinponem. :joy:

Nee, ik heb alleen een fototoestel met een lens aan de voorkant en niet aan de zijkanten, dus het fotografeert wat lastig… :roll_eyes:

Maar… Je krijgt wat ouwetjes dan. :wink:

Bij deze de facetten, hoekjes, randjes, etc. die tot in het oneindige zijn geperfectioneerd. :smiley:

De Japanse horlogekunst van de SBGR305! En voor de liefhebbers, het is dus supertitanium.

:heart_eyes:

11 likes

Te bedenken dat dit handgemaakt is.
Hallucinant. :ok_hand:
Niet vergeten nochthans “het is maar een Seiko” :+1:

3 likes

Heerlijk!
Jouw revanche is prima.
Heb het vaker gemerkt: je moet soms beetje geprikkeld worden :roll_eyes:

:ok_hand:

1 like

Als je die ooit wegdoet geef je maar een sein.
Al die anderen die in de rij staat menen het toch niet echt :wink:

1 like

Ik wel :slight_smile:

1 like

Rustig jongens, hij blijft toch lekker bij mij.
Ik raad jullie aan er gewoon een te kopen bij de firma Grand Seiko. Gewoon doen, krijg je geen spijt van.

2 likes

:joy:

Grand Seiko bvba. (Zo heet dat in Vlaanderen, excuus)

2 likes

image

‘Verkoper bereidt de verzending voor’ staat er al drie dagen op mijn Chrono account :tired_face:. Schiet nou toch eens op!

15 likes

Pinholes zijn lelijk en een horloge die ontworpen is met een bepaalde band zou perfect moeten zijn met die band. De behoefte aan een bandenwissel is eigenlijk een tekortkoming aan perfectie van het horloge.

Tip voor je: klik

Iets ‘is’ niet lelijk, maar je vindt iets lelijk.

En wisselen van banden kan heel leuk zijn en een horloge een ander smoel geven, zonder tekort te doen aan ‘de perfectie’ van dat (niet die🙃) horloge. Echt.
Je kunt wel een horloge aardig verpesten met de foute bandenkeuze inderdaad.

8 likes

Yuckie bah!

Dat was me helemaal ontgaan!
Bedankt om er mij even op te wijzen, mijn levenskwaliteit gaat er nu al op vooruit! :+1::hugs:

1 like