Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Excuses meester Tom

image

1 like

:grin:
Geeft niks hoor Sjakie.:wink:

2 likes

Meester Tom, was het woord ā€˜andereā€™ niet het correcte woord geweest

1 like

Nope.

2 likes

Tijd voor een foto lijkt me. Niet met de originele band.

16 likes

Wat ben ik blij dat hij niet verkocht is toen hij te koop stond

17 likes

Omdat je hem in het blauwe deel gaat gooien :grin:

1 like

Druilerige namiddag dus veel tijd op te experimenteren :slight_smile:

15 likes

14 likes

Is dit 44GS? Wil ook wel een vintage GS, maar moet ongepolijst en superstrak. Wat is een goed adres?

2 likes

Waar vind je zoā€™n mooie GS in deze staat? Echt awesome! :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Bovenste is de 6185 VFA, onderste is de 44GSā€¦

Waar vinden? Goed zoeken :wink:
VFA heb ik van bij ikigai: https://www.ikigai-watches.com/ (daar kan je ook voor een service terecht).
De 44 online via Timepeaksā€¦
Of op www.thegrandseikoguy.com, maar daar betaal je een premium van jewelste.
Ik heb de indruk dat er steeds meer vintage GS te vinden is op Chrono24 maar je moet oppassen, ook steeds meer fakes.

Scherpe lijnen: erg moeilijk te vinden, de meeste vintage GSen zijn ooit gepolierd.
Niet dat ze niet bestaan, maar je zal het voelen in de prijs.

Veel succes!

1 like

Zie antwoord hierboven :wink:

1 like

Doet me denken aanā€¦

Leuk verhaaltje, je gaat je erin herkennen (vooral het eerste deel) :wink::smile:

:rage:

1 like

Formidabel :heart_eyes:

1 like

Het vieste horloge dat je kan vinden met krassen op het glas. :smile: Je moet gaan voor de juiste ladenvondsten

Ik zou zelf op yahoo auctions op zoek gaan. Kost iets meer moeite misschien maar scheelt aanzienlijk qua prijs en er komt daar veel en een hoop moois voorbij.

Ik heb net een ongepolierde, gekraste 44GS gepost in Amusicarā€™s draadje ā€œgevonden GSā€™enā€ ā€¦ Scherp prijsje ook, en goede waarden op de timographer volgens de verkoper.

Staat op C24

Yahoo auctions direct: heb even naar gekeken en proberen een buckle aan te kopen, maar je moet een yahoo.jp account hebben + betalingsopties zijn iets minder straightforward. Veel handelaars versturen ook niet buiten JPN heb ik de indruk.

1 like

Wel jammer van de dial, daardoor zou ik hem laten liggen.

Gebruik maken van een tussen persoon, zijn verschillende websites die die service aanbieden. Op die manier al meer dan 10 pakketjes vanuit Japan hier heen laten komen.

1 like

= Timepeaks :slight_smile: ik zit ook al aan een aantal pakketjesā€¦ Morgen komt er nog 1 aan :wink: