Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Dan riekt het naar verticale prijsbinding en dat is in strijd met het kartelverbod van artikel 6 Mededingingswet.

Oja, voordat ik weer een ban van een week krijg: ik zeg dus dat het er naar riekt en nadrukkelijk niet dat het zo is of voor waarheid aangenomen moet worden…

2 likes

Daar hebben ze anders bij dat merk met de R… helemaal geen last van met hun verplichting aan de AD’s om niet boven list te verkopen.

1 like

Maar daar is inmiddels door een AD een oplossing voor gevonden, toch?

Laten we trouwens dit mooie Grand Seiko topic maar niet verder gaan besmeuren met weer "Rolex en geld"
bijdrages…

2 likes

13 likes

Ik houd wel van retorische vragen :wink:
Het bevalt super natuurlijk! De wijzerplaat verkleurd subtiel van crème naar bijna wit en de eenvoud is prachtig!

2 likes

Nieuwe foto in de zon. Die strakke wijzers met die mooie schaduw vervelen echt nooit!!!

25 likes

Dat valt mee! Wat een plaatje.

18 likes

Had je nou ook ergens zijn zwarte broer te koop gespot?

1 like

12 likes

Mag ik even heel onbeleefd mijn advertentie hier pluggen?

Ik bedoel natuurlijk dat ik het liefste heb dat een GS fanaat deze koopt :wink:

3 likes

Vrij lastig om goed op foto vast te leggen…

25 likes

^ goed gelukt hoor :ok_hand:

1 like

Ik had geen tijd om iets te passen en was ook erg druk. Hierbij een slechte foto van wat er in de etalage lag.

2 likes

Super! :ok_hand:

1 like

Zucht… In love… :smiley:

1 like

Dan moeten we elkaar bijna wel gezien hebben. Ik stond er 20 minuten geleden ook nog binnen.

Ze gaven overigens aan dat alles ook nog gewoon met 20% korting besteld kon worden.

2 likes

Ik kan moeilijk niet naar de dial kijken. Erg leuk hoe het reageert op licht.

11 likes

Dus op 1.5 week van Japan bij jou in huis, inc. douane etc.
Das best snel.
Maandag vertrekt er iets voor mij uit het verre Azië, zal wss een heel stuk langer mogen wachten.

1 like

Links. :ok_hand::+1:

1 like

Sneller nog. Want het duurde even voor Chrono24 aangaf het geld te hebben ontvangen. Maandag pas verzonden in Japan en vandaag al in huis, inclusief douane en alles. Valt erg mee.

3 likes