Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Wat een meesterwerk! Veel plezier van je NA

1 like

Heerlijk! En ik heb exact hetzelfde met mijn GMT. Een blik erop en de gedachte meteen is iedere keer weer…‘Wow wat een bijzonder horloge!’.

Zo moet dat. :ok_hand:

5 likes

Heb je nou eindelijk je keeper te pakken? :laughing:

1 like

Het zou echt zomaar eens zo kunnen zijn…

Heeft slechts 3 jaar en 50 horloges geduurd…:see_no_evil:

6 likes

Juist mooi toch. Ik ben sinds kort pas echt op zoek naar de echte keepers. In de tussentijd lekker proberen :sweat_smile:

Ik denk dat als het budget rond is ik echt hard ga twijfelen tussen GS en Tudor…

2 likes

Zo is dat ook…de weg ernaartoe is de helft van het plezier. :+1:

Zeer benieuwd wat het uiteindelijk bij jou gaat worden…

3 likes

Leg ze een keer naast elkaar, dan is de keuze zo gemaakt :slight_smile:

4 likes

Het zit er dik in dat ze allebei gewoon ooit gaan komen :sweat_smile: ik heb het geduld er nog voor.

Ik wil alles eigenlijk wel ervaren voordat ik echt settle

2 likes

GS quartzmania.

18 likes

14 likes

16 likes

Wel een handig doosje, dan weet je tenminste wat er in zit :nerd_face:

3 likes

Als je tenminste Engels kunt lezen.

Zoiets als mensen met zo’n houten bordje ‘home’ in hun huis. Handig voor wanneer je ineens denkt op je werk te zitten als je met je pantoffels voor de haard zit.

6 likes

Top collectie
Mooi variaties in kleur, kastvorm en functie
Voor mij dit jaar ook weer een GS in de collectie
Zeker een kwarts uitvoering

1 like

Mooie set, wat is je favoriet?

1 like

Je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek tuffen… En de kussentjes zijn voorzien van bijzonder weinig vulling wat handig met de stalen banden afgesteld op mijn polsmaat.

:joy::joy::joy::joy:

3 likes

Mijn favoriiet is met de afstand de SBGV009.

Als trio is voor mij links of rechts uitwisselbaar. Links gaat vertrekken maar ik ben nog niet uit het alternatief…

2 likes

Yes!
Allemaal mooi, maar dat is echt een überschoonheid.

3 likes

Waakhond op scherp. Tijd voor bankzaken.

5 likes

Nog een weekje en dan kan ik als het goed is dit samen met @koetsjh doen. De SBGR305 (van @koetsjh) en de SBGA103 (straks de mijne, hoop ik) samen aan één pols (niet de mijne). Wat een verschil zo op de foto. De 305 is 40,5mmx13,6mm lees ik. De 103 is 39,9mmx13,2mm. Dus in mm is het verschil kleiner dan de foto doet lijken. Het zal zijn omdat de 305 meer ‘all dial’ is, en de 103 een dikkere bezel heeft. Als ik het zo zie dan zou de 103 mooi bij mijn pols moeten passen.

Goede foto’s van de 305 hier trouwens hoor: https://www.rolexforums.com/showthread.php?p=7847676

9 likes