Yeah right, die… Dat zou wat zijn hier op het forum!
Ik zou de sbgv009 en de sbgn007 houden en de andere twee eruit doen.
Dat zou wel de meest logische keuze zijn ja.
De SBGX093 is echter wel een geweldige beater. En net nieuw dus die staat nog niet ter discussie.
Aiai welke is dit dan?
Edit ik zie het al. Dacht dat dit staal was.
Waarom vind je de hi beat gmt eigenlijk geen optie (in je achterhoofd)?
Die is zo vreselijk mooi.
Ik zou graag de SBGA285 zwarte wijzerplaat Spring Drive willen toevoegen aan de collectie, alleen ik heb de SBGX261 zwarte wijzerplaat quartz al. Nu zag ik dat in de wijzerplaten ook een heel groot verschil kan zitten. De zwarte highbeat hierboven lijkt wel een korrelige structuur te hebben. Ik weet alleen niet of de SBGA285 veel verschil heeft tov de SBGX261
Zo googelend lijkt het alsof ze ongeveer dezelfde wat mattige wijzerplaat hebben. Van de SBGA285 weet ik dat hij die heeft, die heb ik wel in het echt gezien. Ik vind via google ook wel afbeeldingen van de SBGX261 waar hij ook mattig zwart lijkt. Het is zeker geen sunburst, mount iwate, pianolak etc.
Beide mat zwart idd.
De sbga285 is wel veel mooier vind ik.
Heb je nog een paar mooie foto’s/filmpjes van de SBGW255 als zoethoudertje…
Omdat die door het vrij ver uitstekende achterdeksel hoog op de pols ligt. Hij ligt beter dan de 375 die jij hebt (anders had ik die toen gekocht…) maar hij ligt dus hoog en is ook vrij zwaar.
Omdat de band door mijn dunne pols ook nog eens kort is, voelt het horloge daardoor extra (top)zwaar aan wat het draagcomfort niet ten goede komt.
Er is natuurlijk ook een titanium variant maar die heeft een veel minder mooie wijzerplaat.
Hij is in het echt nog een heel stuk mooier, en hij staat toch weer goed op de foto!
Mededeling die er helemaal niet toe doet maar die van mijn hart moet ! En puur door dit topic van mijn absoluut lievelingsmerk (en caliber SD) , thanks forum!
Kreeg vandaag deze PM : Trustlevel -3
A picture to celebrate en hopelijk ooit van mij (diep ongerust en bijna wanhopig)
Erg he, al drie keer te koop op dat forum. Zo een prachtig horloge.
En een leuke prijs
Ik heb vanmiddag deze foto van mijn sbgv011 gemaakt. En wat ik een van de mooiste dingen vind, is wat je niet ziet omdat de resolutie van mijn camera te slecht is. Met het blote oog, zonder bril, zie je het wel. De indices lijken hier geborsteld. Maar dat is niet zo, er zijn hele fijne ribbels op aangebracht, in de lengterichting. Die ribbels zijn zo fijn, dat het licht erop breekt als een regenboog, en zo fijn dat mijn camera ze ziet als een grijzig vlakje.
Dit is bij GS vaker / altijd zo bij een donkere wijzerplaat. Maar met het oog, of een macro lens zie je weer een nieuw detail…
Het zijn inderdaad juist die kleine details die GS zo fantastisch maken. Wat vind je van deze lichtgebogen secondewijzer? Doordat hier het licht soms net anders opvalt, lijkt het wel of er een “tip” op zit.
Hmm…mocht er animo zijn voor mijn prachtige GMT…die staat inmiddels in het Blauw.