De diameter, het uurwerk, de wijzerplaat en de band om maar eens wat te noemen. 
Wow, wat een afwegingen. En teveel voor nu even, hier zou je een heel nieuw topic van kunnen maken.
Maar over de SBGA127, ik heb hem vorig jaar gepast en als je de SBGA293 kunt hebben, dan kun je de SBGA127 zeker hebben. Het horloge is in prachtige staat, en naar mijn idee voor deze prijs echt een goede koop. Mij stond het lage gewicht van het titanium niet echt aan, en het is in werkelijkheid toch niet mijn favoriete kastvorm. Maar smaken verschillen, en als die factoren bij jou wel klikken, dan is het een prachtige koop.
Voor de rest zijn al je opties mooi. Maar de 44GS kast quartz met gouden bezel, hmm, nee, dat is zeker niet mijn stijl 
Pfoe, ik zou voor de sbga127 gaan. Ik heb hem om de pols mogen hebben. Echter, wat je zegt ⦠kleine polsen zou een belemmering kunnen zijn.
Wellicht is er iets met verkoper te regelen? Ron is een alleraardigste vent, absoluut. 
Als tweede optie inderdaad zoān Citizen⦠Waanzinnig mooi.
Dat is zeker te regelen maar Ron woont niet in de buurt en alleen even gaan kijken kost me teveel tijd. 
Ja, ik weet het. Het is wel een eindje vanuit de Randstad.
Het is ook een eindje vanuit Braboland⦠
Andere wijzerplaat, andere markers, andere kast, ander uurwerk (Dit is een hi-beat).
Kom op heren! Het is ook weer niet het eind van de wereld! Nederland is hoe dan ook klein, en op een zaterdag- of zondagochtend ben je er toch in een uurtje?
Dat is zonder enige twijfel waar maar het leven bestaat ook uit iets meer dan horlogemeetingsā¦
Althans, dat zegt mijn betere helft. 
Ach, voor mij geen probleem. Ron recent nog gesproken. Een klant van mij zit in de buurt.
Jullie beiden weten tenminste toch al waar hij woont 
Toen ik de advertentie zag verschijnen was ik er als de kippen bij en vroeg alleen āwaar woon jeā, ik was al jaren op de uitkijk naar een mooie 62GS en over dit specifiek model was ik me al direct aan het inlezen na het verschijnen van de advertentie.
Dus had nul vragen en wilde eigenlijk direct in mijn auto springen. Was razend enthousiast.
Maar de verkoper voelde zich niet gediend van mijn directe aanpak.
Zoals ik hem dan ook schreef, als het niet past, dan past het niet. 
Hopelijk kan hij toch nog snel verkopen aan iemand waar hij zich wel goed bij voelt. 
Heb ondertussen wat anders gekocht. Ook mooi. Nu nog ontvangen. Net zoals bij amusicar loopt het niet van een leien dakje. Bij mij komt de GS uit Maleisiƫ.
Tipje van de sluier? (en van harte!!!)
Ik durf niet, het verlangen is groot, maar ik heb bang dat het niet goed afloopt.
Als ik het (mss) ooit heb dan overspoel ik elk GS forum in de wereld met fotoās.
Nu dus gewoon angstig, gelukkig wel met paypal betaald.
Verkoper is 100% eerlijk, is onderweg met Fedex via een ācourrier service handling agentā web2ship.com en daar is het ƩƩn en ander fout gelopen.
Je hebt 4 quartzen en 1 springdrive.
Persoonlijk zou ik er 2 quartzen uitdoen en een automaat en een high beat kopen of een mooie handopwinder.
Welke dat zouden moeten zijn dat is een heel andere vraag.
De SBGW035 zou een mooie kandidaat zijn (hoewel ik de band echt verschrikkelijk vind).
Nou ja⦠hier heb je natuurlijk voor de rest niks aan maar dat zouden mijn overwegingen zijn.
Dat klinkt spannend⦠Zowel qua verzending als qua horloge zelf natuurlijk.
Maar goed, van harte alvast! 
Dat zou al direct een probleem opleveren⦠geen idee welke dan naast de blauwe GMT zou moeten vertrekken.
De blauwe 127 en een vintage hi beat zou ook een optie zijn.
SD is de mooiste techniek van GS van nu. Zoals imho de hi beat dat ook was in de jaren zestig.
Iemand een VFA in de aanbieding? 

Yeah right, die⦠Dat zou wat zijn hier op het forum!