Ik heb 'm niet bewaard
De nato doet naar mijn gevoel afbreuk aan de GS, zou nu op het eerste oog ook een skx kunnen zijn.
Bij een betere blik weet je wel beter maar toch vind ik de stalenband beter
Jammer
Haha van La Casa naar Van Willegen
Meh.
Ik vind m tof ️
Wel leuk dat het wat minder glad is zo
Dat is toch juist gaaf!
He he. Ook nog een tussenstop bij Garuda he. Heb wel helemaal 150 meter gelopen
Ik zocht net even naar de list price van een paar Grand Seiko’s, en ik zie ineens dat een aantal modellen van de NL site zijn verdwenen?
De SBGA283 en SBGA201 zijn niet meer te vinden, misschien andere ook wel niet meer. Er staan nog maar 12 modellen in de heritage lijn. Net even gechecked op de UK site, en daar staan er 29 in de heritage lijn. Wat doen ze in NL, gooien ze de helft van de collectie eruit?
In de UK mis ik ook wel een paar in andere lijnen. De SBGV243/245/247 staan er niet meer. En ook de SBGA293 is niet meer te vinden in de UK elegance lijn.
Hmm, op de global site staan er meer, maar ook daar staan de SBGV243/245/247 niet meer. Misschien omdat ze de nieuwe serie met de blauwe bezel uitgebracht hebben, maar dan vind ik de SBGV243/245/247 met de stalen bezel toch mooier.
Hahah paar Cohiba’s minder en je bent sneller bij de DJ , maar altijd gezellig bij Yvonne!
Eloquent
mooi!
Wow ziet er nieuw uit ,mooie aankoop
Wel heel mooi maar het zou niet snel m’n keuze zijn.
Van dichtbij een beetje… eh… druk, zeg maar.
Ik vindt 'em heel mooi, maar de seconden/minuten track lijkt wat misplaats of overdreven vintage.