Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Jammer. Rare maat.
Ik heb vrij veel mooie leren 20mm banden liggen namelijk. En vind het wel leuk om regelmatig te wisselen.

1 like

In principe past elke 20mm band. Die paar tienden millimeter is echt verwaarloosbaar en zie je echt niet strakker zitten.

2 likes

Ik heb een ander horloge met 19mm en daar krijg ik ben 20 band tussen geperst.

1 like

Allen als het past, persen is nooit een goed idee, te ruim zitten ook niet, vind ik.

2 likes

Gaat prima

1 like

Top. Dank je wel voor de info.


20 likes

@tompj??? :scream:

2 likes

Ja, die draagt nu een mooie iwc Spitfire.

1 like

Hier nog een leuke.

20 likes

Dat is inderdaad een leuke.
Welke referentie is dat?

2 likes

14 likes

Kast lijkt erg op de sbgw231, maar dan platter, boller glaasje en iets bredere lugs

5 likes

Wat???

Deze voor een IWC? :thinking::see_no_evil:

4 likes

Het is toch vrij moeilijk te geloven dat deze bjoetie daadwerkelijk hetzelfde horloge is als wat GS onder deze referentie op de website heeft staan.

1 like

Tsja, en da’s nou net die ik absoluut naast mijn SBGR305 zie zitten (of een selfdater natuurlijk :wink: ). De tegenhanger van de hierboven al genoemde SBGX319.

Prachtig!

2 likes

Is ook een beetje vals spelen van mij en het lichtinval. Wijzerplaat is wel zwart in real life.
En met een mooie bruine leren band toch een heel ander horloge dan dat GS op de site laat zien.

De selfdater sbgv011 is wel echt grijs.

3 likes

Nee, hoor. Maar wel money in de pocket om daarna naar een juwelier te racen :rofl:

1 like

De zwarte variant van de SBGX319 die we hier laatst bespraken.

2 likes

Hij is prachtig die GS. Maar ik heb meer diversiteit nodig binnen de collectie om optimaal van al mijn horloges te genieten. En deze GS en de Explorer zaten elkaar in de weg.

1 like