Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik heb de zilveren gepast in de boutique in Londen, die ligt daar dus wel te koop. Ik kan me niet herinneren of de zwarte er ook lag.

1 like

Die ziet er weer fantastisch uit. Kijk uit naar je NA verslag.

1 like

Hij heeft je zeker aangestoken met die foto van vorige week hier in dit topicā€¦ Is dat ik geen knaken heb nu, anders zou ik voor dezelfde bijl zijn gegevens. Laat me weten wanneer je fotoā€™s op leer plaatstā€¦ dan ga ik NIET kijkenā€¦ kwijl kwijl! Heel mooi!

Heb verleiding van de SBGV011 en de SBGW255 al weten te doorstaanā€¦ nu deze nogā€¦!!

5 likes

En terecht, want hoewel ik de witte niet heb gezien, moet ook die fantastisch zijn. :ok_hand:

Wanneer denk je hem binnen te krijgen?

1 like

Zal ik doen. :grin:

Eerst toch nog een schakeltje verwijderenā€¦ blij dat ik geen schakel hoef toe te voegen :thinking: eh daā€™s wel andere koek ten opzichte van andere bandenā€¦ 't Is net een meccanodoosā€¦

Whoeha :crazy_face:

4 likes

2 weekjes, max 3 weken.

2 likes

12 likes

Leuk om te zien dat iemand het voor elkaar gekregen heeft om de wijzerplaat tot recht te laten komen in een filmpje. Mij lukt het niet!

3 likes

Gave bank :ok_hand:t2:

3 likes

Mustā€¦ Resistā€¦

Je kunt het!

2 likes

Mijn sbgw231 is onderweg naar Nederland. En ik ben blij met verzekerde verzending, maar denk dan wel: ā€œkunnen ze die verzekerde waarde niet even achter een flapje zetten?ā€ Nu ziet iedereen bij wie dit pakje door de handen gaat wat het waard isā€¦

Wel aardig is trouwens dat de verkoper de kosten van de verzekerde verzending voor zijn rekening heeft genomen. Scheelt me toch weer 117 euro zag ikā€¦

7 likes

Fijn!

1 like

Die Iwateplaat blijft geniaal.

15 likes

Toch weer andersā€¦:heart_eyes:

26 likes

Lekker hoor!!

2 likes

Tijdens de grote schoonmaak hier kwam ik een Grand Seiko watchroll tegen. Volgens mij best een bijzonder iets, zelf verder nooit voorbij zien komen. Wil hem op het forum te koop aan gaan bieden, maar wilde de echte GS-adepten de eerste kans geven. Geen luiheid, want dit kost evenveel moeite als het maken van een verkoop topic :joy:

imageimageimage

Dus, mocht je interesse hebben, stuur even een berichtje :+1: Wil hem uiterlijk eind van de week in het reguliere gedeelte zetten.

7 likes

Gaaf Jaco, alsof je naar een baar zilver zit te kijken.

1 like

Lekker hoor!

1 like

Even ter info: deze is vrijwel direct verkocht aan een vaste klant van dit topic. Please, geen pbā€™tjes meer dus :joy: Inbox liep overā€¦

6 likes

Kan mā€™n GS eindelijk in een Japans bedje slapen :joy:

5 likes