Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ja, bizar. Zo heb ik ze nog niet echt op andere gssen gezien. De indices zijn ook relatief lang.

De SBGR-serie heeft ook zulke markeringen. Erg mooi!

Voor iedere tik per seconde zit er een streepje in (8 dus)

1 like

Ik heb het één en ander liggen, maar nog niet geprobeerd.

Deze stalen band draagt toch weer ander en ook prettig.

Wordt ergens deze week.

Vooralsnog wat ideeën bij erg slecht licht:

@Warroo. Even niet kijken svp. :smile:

8 likes

Op staal ook mooi hoor. Maar voor mij zou het leer zijn. Die tweede kan het beste. Maar het kan wat mij betreft nog een stuk beter.

1 like

Zekers, ik heb nog wel wat te proberen. Een bordeaux of cognac croco oid. Of een donkerbruine struis. Wordt vervolgd.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like

Grrr!!! :see_no_evil:

1 like

Afgelopen zondagmiddag de storm getrotseerd en naar Dordrecht gereden. Leuk met Paul gekletst en mijn tweede GS gekocht. Fantastisch horloge dat door de blauwzweem prima past bij een spijkerbroek😄

25 likes

Geweldig mooie set nu !

Beauty deze!

1 like

Absoluut, nogmaals dank. Sinds zondag om de pols en hij zit en loopt perfect :clap:

1 like

Ziet er zo enorm tof uit :drooling_face:

Super mooi. Geniet van je aanwinst.

Dank. Net ook een NA aangemaakt.

1 like

Liep ik vandaag bij toeval een juwelier binnen in Oudewater. Bleek deze tevens Grand Seiko aan te bieden, een flinke collectie ook! Zeer vriendelijk geholpen door een medewerker/eigenaar die erg veel verstand van het merk had en voor je het weet zat ik aan tafel met wat modellen.

O.a. deze modellen mogen aanschouwen:

Geweldig mooie techniek, Springdive. De wijzer glijdt over de wijzerplaat.

Mooie quartz. Elegante kast en erg mooi gepolijst. Iets minder robuust dan de Springdive.

Maar het horloge wat mij zeer heeft verrast en wat voor mij de mooiste GS betreft, is de GMT. Nondeju wat een gaaf horloge zeg!

Echt heel gaaf! De winkel heeft straks 30+ modellen op voorraad en krijgt ook enkele LE modellen binnen. Ze hadden nog veel meer, maar heb niet alles op de foto gezet.

Betrof Reijersen Juweliers in Oudewater.

15 likes

Ondanks het formaat toch een prachtige curve om de pols. :ok_hand:

7 likes

Crosspost! :blush:

21 likes


Live om de pols

13 likes

20 likes

16 likes