Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik zou deze wel is naast die van mij willen zien, double wristshot!

1 like

Weer een mooie foto!
Maar zeg is, sinds wanneer heb je die A375 en A229 eigenlijk.
Vallen je posts mij nu pas op of ben je idd pas recent eigenaar geworden van deze 2 kanjers?
Ben benieuwd, want beide zijn de ultieme GS modellen voor mij.
Heb geen A229 maar wel de A071 en A391 en dat is ook goed. A375 is mijn daily beater.
En je bent een Vlaming zeker?

2 likes

Een quoteje waard, wat een subliem mooi horloge, het broertje van de A375, de SBGA373 neem ik aan. Zou die ook nog is moeten kopen vind ik eigenlijk. Eerst nog wat verkopen en dan…

3 likes

Ik doe mee

19 likes

Heeft de nieuwe versie al een quickset datum? Ik heb een oudere GMT en merk dat ik vaak de moeite al niet meer neem om de datum goed te zetten. (alleen nog als de datum al in de buurt zit of als ik denk hem genoeg dagen continu zal gaan dragen)

2 likes

Dankjewel! :blush:

De SBGA375G heb ik nu bijna twee weken en de SBGA029G een week. :blush:

Terecht! Beiden zijn schitterend! :heart_eyes:

Ik ken de referenties nog niet allemaal uit m’n hoofd, maar ik zal zo eens Googelen. :wink:

Neen, ik ben 'n Hollander. :blush:

2 likes

De SBGA391? :wink:

1 like

Ik vind die GMT ook fantastisch en staat je goed :slight_smile:

Helaas voor mij te groot…

Wat is je polsmaat? Die van mij is ook maar 17.5 hoor.

+/- 16,5 en vrij plat, ik heb de GMT gepast maar vond het niet mooi op mijn pols.

Nee, vorige maand nog niet. Dus inderdaad het hele rijtje door.
(Hieronder nog een foto. Totaal irrelevant voor dit antwoord. Gewoon, omdat het kan)

7 likes

Die heb ik toch al ?? :thinking:

Dank voor je antwoorden Hollander, getekend een Vlaming, maar blijkbaar met dezelfde smaak :wink:

2 likes

:heart_eyes:

31 likes

:two_hearts: spring drive!

1 like

Very special die gouden special!

Ook weer special voor mij is mijn nieuwe aanwinst, de sbgw231.

Ik had een sbgw031, maar heb die iets te snel weer verkocht merkte ik keer op keer. Dus toen deze like new in box sbgw231 in monaco voorbijkwam heb ik eerst hier het forum getipt, maar een uurtje later toch zelf toegeslagen.

Gisteren verzonden vanuit monaco, vanmiddag al bezorgd, gelukkig waren de koerierskosten voor de verzender :grinning: erg aardig van hem.

En hij is echt like new, heerlijk!

30 likes

Perfect!

1 like

Oooo dat is die uit Monaco! Erg mooi

Hoe staat het er voor het met die GMT uit Peru?

1 like

Ain’t never gonna happen, heb ik het idee. Ik heb er al een paypal claim van gemaakt. Helaas!

Het blijft wel mysterieus hoe hij me toch een track & trace heeft gestuurd van een zending die wel degelijk naar een adres in NL is gegaan. Alleen niet naar mij. Dus ik vermoed ook een complot daar op het peruaanse postkantoor.

edit: hij biedt hem opnieuw aan, trap er maar beter niet in: http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?id=117492&md=read&page=1

1 like

Mooi, zeker met dat glas.

2 likes