Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Heb geen Grand Seiko, maar ze timmeren aardig aan de weg om naamsbekendheid te vergroten. Daarom maar even een tijdje op een billboard langs de A13

8 likes

14 likes

Fijn!

1 like

Mooi hoor! En apart he, hoe de wijzerplaat er zo zwart, dan weer donkergrijs, en dan weer bruinig uit kan zien. De mijne heeft sinds een week een goed thuis gevonden bij @Bauhaus. Ik mis hem gelukkig nog niet :slight_smile: En dit is een mooi passende band zo te zien!

5 likes

De wijzerplaat is niet te vatten.
Het is ook fijn op een technisch up to date selfdater te hebben.
Gelukkig dat jij de jouwe niet mist, ik zou niet zonder kunnen :grinning::+1:

2 likes

Worden jullie het al zat? :sunglasses:

18 likes

Nee hoor, kom maar door. Anders kijk ik zo wel ff op mijn pols :wink: . Wel zou ik als verse GS eigenaar wat nerveus worden van steeds bandjes wisselen. #bangvoorkrasjes

2 likes

Nee.

2 likes

Het valt op zich wel mee. In de meeste 20mm banden (alsof het er tientallen zijn :roll_eyes: ) die ik op de “witte” draag heb ik van die quick-release pushpins in laten zetten, geen gepiel met een banden tooltje. Ideaal.

Op de zwarte is het even behelpen tot ik er uit ben wat ik wil. Maar met een goed bandenwisseltooltje én altijd even de lugs met plakband afplakken is de kans op schade nagenoeg nihil.

2 likes

Nee, heel erg mooi, vooral de rechter :heart_eyes:

1 like

Nog één die ik had liggen. Zoiets?

11 likes

Dat is wel een goed idee inderdaad. Al had ik nog geen plannen om de Snowflake op leer te zetten.

1 like

Nee, zou ik ook niet doen. De snowflake leent zich in mijn opinie niet voor leer.

Het totaal zoals hij is met de originele band maakt hem wel af.

2 likes

Poos terug al op de A4 amsterdam den haag, en nu staat deze ook langs A10 ring zuid naar oost.

1 like

Ik ben nog helemaal in de wolken van mijn spring drive 9R15 selfdater. Door de andere bezel is dat deels een “ander” horloge, maar de afwerking en detaillering van kast, wijzerplaat en uurwerk zijn van zo’n niveau dat ik niet weet wat dat voor een enigzins redelijk bedrag zou toppen.

2 likes

Juist! :+1: :+1: :+1:

1 like

Erg mooi!

2 likes

Net gespot bij de AD.

In het “echt” uiteraard veel mooier dan op deze foto’s en ook aan de dikke kant. Maar … verdikkeme wat een fraaie dial.
SBGH279

16 likes

Hier nog een foto van mijn GS 9f uit mijn geboortejaar (ja ik ben nog aardig jong😂)

9 likes

Op basis van deze foto’s ga je niet doorbreken als fotograaf… :joy: :see_no_evil:

Wel kun je aan de slag bij GS voor de websitefoto’s.

1 like