Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Damn hebben ze’m al…

1 like

Echt top zo! Heel fraai!

1 like

24 likes

:slight_smile:

5 likes

Prachtige combinatie.

1 like

Ah, wat een genot. He has arrived! Die band staat echt helemaal top. Wat een horloge zo!

1 like

Het spijt me, ik ga degene zijn met de andere mening: ik vind de combi nog steeds niet mooi. Misschien is hij in het echt beter dan op de foto, maar vanaf de foto is het hem voor mij nog steeds niet.

2 likes

Fantastisch horloge die SBGZ003. Doet me toch weer twijfelen over de iets betaalbaarder variant… Ik vind de gegraveerde wijzerplaat ook heel speciaal. Het verhaal over de evolutie van het uurwerk is ook interessant om te lezen. Hier nog een linkje met vergelijk tussen de twee uurwerken van de eichi en deze grand seiko (al eerder gepost):

3 likes

Een andere mening anno 2020!?!?!?

A witch. A witch!!!

3 likes

Waarom? Juist prachtig, een andere mening. Geeft altijd handvatten voor mogelijk andere inzichten. :wink:

Dát is eigenlijk het grootste issue met deze combi. Overigens vindt ik dat deze GS überhaupt op geen enkele foto tot zijn recht komt. Maakt ook niet uit welke band, zelfs niet op de stalen.

2 likes

:joy:

Dus… om het af te leren dan nog maar een keer de twee combi’s die het op foto erg slecht doen… :wink:

Zo hebben we er geen last van. :wink: Contrastje jonguh. :smiley:

13 likes

Wat een armoede die combinaties…

Geintje mensen… kom op nou! :kissing:

Ik denk dat ik op basis van de middelste foto de linkse combo in het eggie ook niet mooi ga vinden. Rechts is quartzmaniacombo perfection!

1 like

Mijn trio

18 likes

:ok_hand: Prachtig!

1 like

Een ultieme grab and go een vd mooiste dressers en een hele mooie daily met een top uurwerk. Algemeen gezien vind ik GS toch wel een van de mooiste merken. Soms vraag ik me af wat er nog bij zou kunnen. SF is helaas net wat te groot en mag me eigenlijk niet laten afleiden op weg naar de grail die Duits lijkt te worden…

3 likes

Heel gaaf, de gegraveerde wijzerplaat super zoals ook het uurwerk.
Maar zijn ze helemaal geschift geworden met de prijs :exploding_head: 57k, mensen kinderen die is zeer gepepperd.

1 like

Deze weer terug d.m.v. een ruil met een goede vriend…

Soort van complete GS collectie weer, met springdrive, automaat en quartz. Modern en vintage.

22 likes

Mooi hoor! Ik ben ook zeer tevreden.:grinning:

1 like

Een SF mag best afleiden :grinning: Ik zie dat je ook die prachtige Hi-Beat hebt. Deze droeg door zijn gewicht en hoogte meer aanwezig op mijn 17,5 cm pols dan de Snowflake. Ik heb ze bij van Willigen beide omgehad. In de praktijk verdwijnt de Snowflake om de pols, zo lekker draagt hij.
Maar Duits wordt dan iets met lange zonen?

1 like