Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Altijd geflipt?

1 like

Voor mij was 40mm groot genoeg!

Uiteraard heb jij het over de groene op!

3 likes

Wie, ik?:grin:

Klopt. Altijd weer doorgeschoven. Er zijn er twee die ik nog wel zou willen hebben nu…

2 likes

Oh ja!
Ik heb het over de OP inderdaad.

2 likes

Suf…

Volgende week ga je hem zien natuurlijk…

2 likes

Iemand nog tips voor 19mm banden?

4 likes

@daffie!

3 likes

ja @daffie had al een mooie leren Hirsch aangeraden!

2 likes

De Assolutamente inderdaad…veel verder ben ik ook niet gekomen. Succes met de zoektocht. :ok_hand:

3 likes

Doen!!!

2 likes

Mooi groen is niet lelijk

18 likes

Hoe groen is deze nou eigenlijk? Ook op deze foto lijkt hij meer zwart. Net als op de foto’s bij ten2two.

1 like

Sinds ik vorig jaar besloot om mijn 3 seamasters van de hand te doen en het simpel te houden. En toen ontdekte ik Grand Seiko, en nu heb ik er 3, en ben ik hard aan het twijfelen over een vierde. Maar die ik wil vind ik nogal kostbaar, dus twijfel twijfel.

4 likes

Die is prachtig.
Ik heb lang getwijfeld tussen GS en mijn Omega AT. Deze is met zijn teak dial het beste van 2 werelden

3 likes

Hij is heel donkergroen die tot leven komt in het volle licht en zoals altijd bij GS moeilijk te fotograferen. Althans voor mij lol.

3 likes

20 likes

15 likes

Sinds het HF diner vorig jaar.
Daar heb ik ze van dichtbij gezien en omgehad en sindsdien kijk ik steeds naar dit topic en GS ’ en.
Ik vind ze prachtig en misschien komt er ooit ook een
:sunglasses:

3 likes

Hele nare hobby, dit.:joy:

2 likes

Tsja, ik kende ze ook nog niet zo lang. Ik gok een jaar of 5. Echter was ik helemaal into Tissot en wilde daar niet vanaf wijken.

Tot ik er eentje echt om de pols kreeg én ik kort daarna lid van HF werd.

Het hek is sindsdien van de dam.

Met wat upgrades hier en daar en wat strategisch flipperen zal er in de toekomst nog wel een derde bij komen.

2 likes