Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Die is al binnen. Moet alleen wat mooie prestatie foto’s schieten :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Wow, die spring drive is echt mooi :ok_hand:t2:

Die op links is mooi zeg. Welke ref is dat?

Het valt mij wel op dat een op de twee vragen in dit topic welke ref is dat is. Wat een diversiteit aan horloges hebben ze toch :laughing:

3 likes

En mensen zijn lui…

2 likes

nou…

ik vind eigenlijk dat het allemaal bijna hetzelfde is maar steeds net een klein beetje anders… zonder me er enorm in verdiept te hebben (is due puur mijn probleem!) is het voor mij onmogelijk om te zien welk model het is…

Dus lui :rofl:

1 like

ik ben best bereid hier enigszins in mee te gaan…

maar dan moet jij toegeven dat ze bij Grand Seiko ook niet echt meewerken! :stuck_out_tongue:

3 likes

Toegegeven…

1 like

:facepunch::muscle::joy:

1 like

Goed nieuws!

Misschien betekent de nieuwe uptake door juweliers ook wel dat de marges vergroot zijn. Dan is het geen goed nieuws. Hogere prijzen, meer hype, minder toegankelijk…

Onvermijdelijk gezien de investeringen die er gedaan worden/zijn. Goed nieuws omdat ik wellicht voor service terecht kan in mijn home town :slight_smile:

1 like

10 likes

Net op deze twee beauties gestuit… die SBGK005 is echt schitterend! Helaas niet echt toegankelijk voor iemand met kinder polsjes :sweat_smile:

11 likes

Champagne in de zon.

18 likes

Ik kwam het volgende stuk tegen over de nieuwe uurwerken van GS. Wellicht al gepost, maar dan heb ik dat even gemist.

https://forums.watchuseek.com/f642/entirely-new-grand-seiko-movement-2020-much-more-5141037.html

Misschien dat ik toch maar even moet wachten met een nieuwe GS? Of zou het doordruppelen van deze nieuwe uurwerken jaren duren…

Ik vind die SLGH002 Met dit high beat uurwerk fantastisch. Als er een stalen variant uit zou komen voor zeg 8.000, wie weet… Ja, goedkoper zou zeker welkom zijn, maar met de huidige trend van Grand Seiko zie ik dat niet gebeuren.

1 like

En de eigen high beat 4522 maar weer eens om:

13 likes

Ze hadden alles van GS nu ongeveer moeten hebben, echter door het coronavirus helaas nu (nog) niet… Maar komt dus wel!

1 like

@TheWornWatch waar heb je die SBGK005 gezien?