Ik zie dat er meer geïntroduceerd is: https://www.seiko.nl/nieuws-overzicht/55-jaar-seiko-duikershorloges-wordt-gevierd-met-prospex-her-creaties-van-drie-legendarische-modellen/

Ik zie dat er meer geïntroduceerd is: https://www.seiko.nl/nieuws-overzicht/55-jaar-seiko-duikershorloges-wordt-gevierd-met-prospex-her-creaties-van-drie-legendarische-modellen/
De sla017 62mas re-edition was/is al een dingetje qua prijs a 3800.
Wow. En dan zal deze wel weer mooi 39mm zijn, en de betaalbare versies weer 43mm?
Zo houden ze hun 2ehands prijzen mooi op peil, door nieuwe versies in prijs te verdubbelen…
Het model op de foto’s die ik heb gepost kost €1350 en is 40,5mm in diameter
WTF, voor een Seiko is dat wel erg veel… ik vind de MM al belachelijk duur. Maar blijkbaar zijn dit wel de prijzen die mensen neer willen leggen voor deze horloges…
Ik heb vandaag een bescheiden Omega stemvork om…
Ik vind 'm heel mooi maar die 3800 euro paste beter dan 6500…
Met de stalen band vind ik de bandaanzet echt verschrikkelijk. Ziet er imho erg goedkoop en niet kloppend uit.
Hij is inderdaad mooi, maar aan die prijs laat ik hem toch effe passeren.
Eens. Viel mij ook op. Lijkt wel een aftermarket band.
Deze al gezien?
Precies!
Zet mij maar op de wachtlijst
Is er een uitvoering zoals een SBGJ201met de witte Mt. Iwate wijzerplaat maar dan geen GMT?
Ik vind de kast en zo’n Mt. Iwate wijzerplaat mooi, maar hoef geen GMT😁
Of bestaat er alleen de SBGH205 zoals @vierport hem heeft. (Die trouwens ook prachtig is)
Witte Mt Iwate wijzerplaat in de meest pure/ simpele uitvoering is alleen in de SBGH047 gekomen.
Gelimiteerd. Zelfde eingelijk als de sbgh205, maar dan met oude Seiko logo.
Ik hoop op een dergelijke herziene uitgave hiervan in de toekomst.
Bedankt voor je antwoord, even afwachten dan…
Ik weet niet of het hier al gedeeld is c.q. bekend is, maar Eugene van Baal in Nijmegen gaat zeer binnenkort ook Grand Seiko voeren. Ik begreep dat er 15 modellen onderweg zijn.
Serieus? Ben er net nog geweest… Niks gezien in ieder geval… Moet er waarschijnlijk morgen weer even langs, dan ga ik het even vragen.
Ze zijn onderweg, dus inderdaad nog niets te zien.