Laat je(/een) Grand Seiko zien II

AD’s hebben vaak de ballen verstand van de merken die ze voeren, maar dat ter zijde.

Die om jouw pols is wel degelijk een Snowflake, die van de foto van gewoonlucas, niet.

3 likes

Battle is on :muscle:

1 like

Het is echt geen snowflake.

En ja dealers lullen vaak een eindje in de ruimte.

Eerlijker kan ik het niet maken, wel langer (maar dat doe ik dus niet). :rofl:

1 like

Erik Strickland heeft wat kritiek op de anniversary releases. Ik snap hem wel:

Oke, we gaan er gewoon over stemmen.

055c837c62d38c4e2ad1f0ed4696ca4a12175808_1_375x500

• Ja dit is een Snowflake!
  • Nee dit is géén Snowflake!

0 stemmers

Graag alleen mensen stemmen die er verstand van hebben (ik dus niet en stem niet mee :blush:).
(Voor vergroting aub klikken op foto in post 4425.)

2 likes

ik pas ook even… :slight_smile:

Zoals laatst gezegd lijken al die GS’en op elkaar, laat staan dat ik een Snowflake van een Four season - Winter an onderscheiden :smiley:

1 like

Echt! Een snowflake heeft een witte wijzerplaat. Een four season een gekleurde. En de kast is anders. En een four season is iets kleiner. Duidelijk?

5 likes

ik maak oprecht een geintje! :slight_smile:

Ik vind de GS modellen prachtig maar heb moeite de verschillende modellen te onderscheiden. Dus of dit een Snowflake is of niet… Geen idee!

Maar ben wel nieuwsgierig!

1 like

Naar het strafbankje!

1 like

Krijg het wel warm van deze :innocent: zonet gespot in aachen

![20200311_204839|374x500](upload://ruhpNqlVb9UGnGcOR280xomCMd.jpg)

Deze :star_struck:

2 likes

Ik heb nog wel gemerkt dat ze de foute foto bij een advertentie zetten. Boezemt niet echt vertrouwen in :smirk:

Kappen nou pffffff hoe vaak moet ik mijn grail watch nog zien hier :smile: :wink:

Ik zie mijn grailwatch hier ook bijna dagelijks langskomen, student zijn is niet leuk haha

2 likes

Sorry, tijdens scrollen heb ik gestemd. En aan de uitslag te zien ook nog verkeerd, om het te verzachten: ik heb de ballen verstand van :see_no_evil:

Wat een mooie collectie in deze etalage!

Maar wat is die spring drive van 6000 euro? Hij lijkt een geblauwde secondewijzer te hebben? Maar de kast en de champagne wijzerplaat zijn een sbga201? Of is de wijzer niet geblauwd?

Als ik super inzoom lijkt hij niet geblauwd, maar is het gewoon schaduw. Wel goed om te weten dat de sbga201 tegenwoordig 6000 euro kost. Ik overweeg mijn sbga001 wel eens te koop te zetten omdat ik nu ook de sbga103 heb. Die houdt zijn waarde zo ook wel :innocent:

En ligt hier nu ook nog een stalen LE spring drive handwinder links?

1 like

Het eerste Geen idee :innocent: en 2de ja klopt​:yum:

een minuut voor 12…

2 likes

Iemand hier al een zn Spring Drive handwinder in handen gehad?

1 like

Ja