Laat je(/een) Grand Seiko zien II

12 likes

Prijs is bespreekbaar :wink:

9 likes

Man wat zou ik die graag hebben :heart_eyes:

1 like

Gewoon doen :wink:

Dat is zeker een prachtig horloge :grimacing: moet eerst wat kwijt voordat deze Im frage komt :blush:

1 like

14 likes

Heel gaaf!

1 like

Gewaagd…!

1 like

Het is de band van van een ander horloge. Nadat alles weer op zomertijd stond ben ik wat banden gaan swappen. De spierwitte stiksels passen door het veranderende karakter van de plaat soms wel soms niet. Ik zou of voor off white stiksels gaan of voor dezelfde kleur als de band.

@tompj doet het al pijn aan je ogen :wink:

1 like

Ja.

2 likes

Is dit een LE?

Special edition opgedaan in Hong Kong. Magische wijzerplaat :slight_smile:

Net nieuw hier, lukt me niet je een PM te sturen, maar ben geïnteresseerd.

Oei herkenbaar! Bij de tweede poging ruim binnen de 55-05… :grinning:

Bij mijn GS wil de minutenwijzer nog wel iets bewegen als ik de kroon loslaat (dus voor het doordrukken zodat hij weer gaat lopen). Hebben anderen dit ook?

1 like

Al een geprobeerd om de kroon een fractie terug te draaien voor je hem loslaat/in een adere positie zet?

1 like

Ja, ik draai de minutenwijzer iets voorbij de index, en dan terug tot hij zo precies mogelijk op staat. Als ik de kroon dan los laat, beweegt hij ietsjes bij mijn Spring Drive. Bij mijn ETA gebaseerde horloges niet overigens. Met een beetje pielen krijg je het wel goed.

1 like

Ja, alleen in een winkel in Japan.

8 likes

De Astron krijgt weer z’n nodige wrist time in deze vliegloze dagen. Gelukkig blijft hij ondanks dat zo gaaf!

6 likes

Officieel geen Grand, maar zeg nou zelf… Dit is toch wel mooi.

20 likes