Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Zeer fraai inderdaad. Mis wel de GS wijzers als de plaat al zo fraai is.

1 like

Crosspostje, wel weer een GS:

14 likes

Zeer fijn horloge inderdaad, zit qua afwerking (maar helaas ook qua prijsniveau) tegen GS aan


Wel een stuk dunner, daar kunnen ze dan wel weer wat van leren

7 likes

Corona tijden en extra veel werk in de zorg, werk 6 op 7, allemaal lange dagen (uitzondering vandaag) , wat zijn horloges een ‘ver van mijn bed show’ op dit moment.

Maar desalniettemin mijn absolute lieveling, die ik na een lange dag van ellende, toch nog graag een paar uur aan de pols heb:

31 likes

Keep up the good work!! Veel respect voor jullie!

En, hoewel bijzaak, een heel gaaf horloge.

4 likes

Wat Tom zegt! Respect voor alle harde werkers in de zorg!

3 likes

Respect en houd vol!

1 like

Hou vol en veel respect! Misschien helpt het naar de statig glijdende secondenwijzer kijken wel bij het ontstressen. Hier wel, al heb ik slechts een thuiskantoorjob met 9 uur achtereen een headset op de kop voor telecons.

Held met een mooi horloge. :pray:

Als er dan toch een hoop net niet GS’en voorbij komen drop ik hem ook maar een keer:

Vooral het uurwerk verraad dat het geen GS is, anders zou een GS logo niet misstaan.

4 likes

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een nieuwe GS voor een leuke prijs, 20% korting op alles in de shop:

3 likes

Ik ben in afwachting van nieuwe modellen. Alles dat er nu nieuw te koop is heb ik wel gezien en ga ik niet kopen.

1 like


25 likes

Die lente variant vind ik erg tof. Minder roze dan ik had verwacht. Beauty!

1 like

Nu ik toch aan het afbouwen ben… hij hoeft niet weg maar mag weg mocht er een liefhebber interesse hebben.

16 likes

Er wel een andere die ik graag wil :crazy_face:

Blijft wel gaaf deze groene uitvoering :ok_hand:t2:

1 like

Is dat de SBGA413 op de eerste foto Paul, of de SBGA415? Hoewel de SBGA415 volgens mij een blauwe secondewijzer heeft

In ieder geval prachtig :heart_eyes::ok_hand:

3 likes

Mijn 319 mag eventueel ook weg. Heeft geen haast. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Er nu al op uitgekeken? Helaas!

Ja & nee.
Past goed in de collectie… Maar ga vanavond een GMT ophalen. Vind 't ergens wel prima… Breitling verkocht, GS misschien. Ga er geen topic voor aanmaken, want hij zit niet op mijn nek. :+1:

1 like