Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik zou idd. gewoon voor de 375 gaan, can’t make a wrong choice!

1 like

Vond dit filmpje wel interessant, ik ben benieuwd!

4 likes

Iemand die weet of de actie bij Brunott nog loopt? En/of ze een Grand Seiko (het bandje dan) op maat kunnen maken, woon in een deel van België waar momenteel geen GS AD’s zijn. Mogen ons dus ook niet verplaatsen, dus even naar Rotterdam rijden is geen optie. Alvast bedankt, Nick.

Alleen de code ‘‘STAYSAFE15’’ werkt nog.

1 like
1 like

Bedankt, even mailtje gestuurd.

2 likes

Mensen van Brunott hebben me even gebeld met alle info. Heb dus vlot bestelling kunnen plaatsen. Ben dus in blijde verwachting van een nieuwe Grand Seiko. Best aangenaam contact met de mensen van Brunott. Als ik terug het land uit mag ga ik ze zeker een bezoekje brengen.

6 likes

Prachtig :clap: welke ref is dit ??

2 likes

Dat is een SBGV011 :+1:

1 like

Hey Cool! Van harte!

1 like

44GS…

19 likes

De HSNY (Horological Society of New York) heeft hun gala en liefdadigheidsveiling uitgesteld tot 5 augustus.
De veiling wordt georganiseerd door Christie’s en lot 5 is wel een leuke…die ik hier even wou meegeven.

Ik kon jullie deze niet onthouden:

10 likes

Pfff. Hij blijft gewoon echt heel mooi.

14 likes

12 likes

En binnen, blij mee! Nu op zoek naar wat 19mm bandjes :smiley:

20 likes

Gran turismo, een kopje thee en een sbgw231:

16 likes

Heren, mag ik jullie advies? Ik ben een leren band aan het bestellen. Wat vinden jullie? 19-16 of 19-18 mm?
Ik ben niet zo thuis in leren banden, dus ik hoor het graag. Ik lees dat 16 mm comfortabeler zou zijn, maar vraag me af of een 18mm deze niet beter zou staan…

6 likes

5 likes

Gezien de diameter zou ik 19-18 nemen. Mijn SBGW231 heeft 19-16 (denk ik), maar dat is dan ook een 37mm dresser.

3 likes