Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Tsja… Daar zeg je zo wat… :smiley:

Met zo’n prachtige rijstpapier wijzerplaat… Hmm

1 like

Nou, die standaard versie met rijstpapier plaat staat weer op m´n wishlist.

Dat komt met name omdat de limited met blauwe secondenwijzer echt niet meer te krijgen is en de andere limite met golden eagle en gouden secondenwijzer echt heel veel duurder is dan de reguliere versie.

En dit is een GS topic maar aangezien we hier de high-end quartz modellen meer kunnen waarderen dan in het Citizen topic toch even jullie meningen gevraagd.

Wat vinden we van deze limited (prachtige kast overigens)

Aangezien ik al een champagne en een zilveren GS heb, staat deze blauwe ook hoog op de wishlist. Deze heeft een sunburst plaat ipv rijstpapier maar is wel een mooie 38mm en heeft ook die prachtige kast.

Die gouden is mogelijk wat druk, die blauwe zou een mooie aanvulling zijn op de collectie…

2 likes

De gouden vind ik ook erg geslaagd, maar voor een dagelijks te dragen horloge wil ik zeker een bracelet. Helaas is die niet verkrijgbaar in deze kleur titanium.

De blauwe heb ik ook serieus over nagedacht. Hier heb ik wel het idee dat alle mooie foto’s met zonlicht zijn gemaakt. Binnenshuis vind ik het blauw minder sprekend.

Zelf hoop ik op een nieuw model met zwarte of antraciet wijzerplaat.

Met een Rolex Submariner kan je niks fout doen inderdaad. Maar als GS een top duiker maakt in 39-42mm diameter met een Spring Drive erin dan wordt het toch weer een GS. Helaas zie ik dat nog niet zo snel gebeuren. Waarom zijn ze allemaal zo groot?!?

4 likes

Als je een mooie zwarte plaat zoekt… citizen AQ4030-51E

Even doorspoelen naar iets voor 1 minuut. Dan zie je hoe mooi de plaat is.

1 like

Dat hebben veel blauwe sunburst platen. Die van GS ook.

Maar hij is wel mooi!

Ook echt een erg mooie kast:

1 like

Het is ook zeker een mooi horloge. Alleen mis het wow gevoel dat ik verwacht bij een horloge. Bij de zwarte zou ik graag net een gouden detail willen zien ergens op de wijzerplaat of in de wijzers. Bij de blauwe mis ik de crownguards, die ik wel vind passen bij de sportieve kleur.

Allemaal kleine details natuurlijk, maar die maken net het verschil tussen wel of niet doen voor mij.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.