Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Of niet met korte mouwen dragen; Met korte mouwen oogt een horloge gelijk groter. :wink:

1 like

Zo te zien (maar foto’s kunnen enorm vertekenen) gaat een andere band hier helpen, maar het probleem niet oplossen.

Op de foto oogt het wel wat heftiger dan in het echt, neemt niet weg dat het best een enthousiast ding is.

Nog steeds erg blij mee, maar voor de juiste prijs mag hij naar de volgende

10 likes

Jammer dat hij qua kastvorm veel op mijn Snowflake lijkt, anders maakt hij volgend jaar wel kans op een plekje in mijn horlogedoos. Prachtige die plaat met gouden logo :heart_eyes:

1 like

9 likes

Als hij in een 44GS kast had gezeten, was hij perfect geweest

1 like

Geweldig horloge, de SBGV245. Jammer dat er geen automatisch uurwerk in zit.
Kastvorm is echt prachtig.

1 like

Net toegekomen van Brunott, beetje vroeger dan gepland, maar gezien de mooie korting toch maar ineens doorgebeten. Schitterend horloge, zeer tevreden. Als ik nog eens het land uit mag ga ik zeker Brunott een bezoekje brengen. Prima geholpen door Jonas.

14 likes

Dit is ook echt een schoonheid hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!:+1:t2::heart_eyes:

Brunott:

2 likes

Hoe heb je op afstand bepaald hoe de band moet? Of maak je die zelf op maat? Met schroefjes lukt me dat wel, maar de snowflake heeft pinnen vanwege de titanium band toch?

Mooie foto’s… maar maar maar ben ik de enige die gruwelt van dit soort foto’s… in het zand, anderen die hem aan bomen hangen, op stenen leggen, in koffie onder dompelen etc etc… en ja het levert soms mooie plaatjes op; maar echt horror vindt ik het soms :rofl:

1 like

Neen, had al een 39.6 mm Springdrive in Titanium. Snowflake is 41 mm. Gewoon polsmaat doorgegeven en aantal schakels bovenaan en onderaan mijn eerdere GS. Hebben ze mooi voor mij op maat gemaakt. Zeer tevreden over de service.

3 likes

Greenday!!

Wat is het toch een fantastische wijzerplaat.

10 likes

Heel fraai hoor!

In de zon isie op zijn mooist! Ik zal hem morgen ook weer eens omslingeren! Geniet van dit geweldige horloge!

2 likes

Bedankt, is een horloge waar ik wel heb naar uitgekeken. Eigenaardig, was vroeger een enorm Rolex fan, maar sinds ik GS heb ontdekt (natuurlijk dankzij de vele aanhangers hier op het forum) draag ik nog sporadisch een Rolex. Zegt me eigenlijk niet veel meer. Heb nu ook het gevoel dat ik rond ben met horloges, wat natuurlijk wel niet het geval is (wist mijn vrouw mij daarstraks fijntjes te melden).

5 likes

Herkenbaar :grimacing:
Ik ben met GS begonnen maar er komt nog wel een Rolex. Vraag blijft welke…

1 like

Persoonlijk draag ik de Hulk en de Blnr nog het meest. Eerste Rolex, niks fancy, gewoon een simpele Submariner, kan je mee door de raam gooien. Denk binnenkort wel koopjes op de Rolex markt.

3 likes

Ik geloof dat ik er heel dit jaar geen meer heb gedragen.

Heerlijk zo’n GS!!!

Al twijfel ik nu over een mooie The Citizen… :rofl::thinking:

1 like