Ik vind deze wel wat hebben, de GS explorer…
Wie moet zich hier nu gevleid voelen? GS of Rolex? Het is een beetje zoals dat tuningbedrijf Hartge ooit een Mercedes E-klasse met de beste 6-cilinder ter wereld uitrustte, die uit de BMW M1/M635csi/M5. Voor wie was dat nu een compliment?
Wel jammer van die GS op marktplaats. Erg leuk ding maar de verkoper wil niet realistisch zijn met de prijs. Had een mooi “instap” model geweest voor mij.
Zo onrealistisch is zijn vraagprijs toch niet?
Het is geen vraagprijs maar een vaste prijs zo te lezen in de advertentie. Maar ik vind het voor particuliere verkoop op mp wel veel te veel. Dit zijn de leukere prijzen
Dat zijn inderdaad mooiere prijzen al komt daar natuurlijk nog wel een paar honderd bovenop (invoer) en ze zijn reeds verkocht.
Onderhandelen loont wellicht?!
Ja maar dat zijn dus voorbeelden van voor hoeveel ze in particuliere verkoop verkocht worden. Ik denk dat je op MP met 1600-1750 euro echt al blij moet zijn. Ook 0 garanties op hoe dat ding werkt natuurlijk. Wie weet heeft hij wel al een service nodig. Had een tijd geleden al een bericht gestuurd maar ik ga niet tot een deal komen met hem.
Komt vast wel wat moois, binnen budget, voorbij
Dat horloge kostte in 2015 bijna 4.000 euro. Zo gek is die vraagprijs ook weer niet Koekoek. Of het horloge aan een servicebeurt toe is … GS adviseert dat te doen na 3 jaar. De vraag is of dit realistisch is.
Nieuwprijs is toch niet relevant. Ik zie ze gewoon elders veel goedkoper verkocht worden, zie de ebay links. Ik weet niet of het een horloge aan een servicebeurt toe is. Wel weet ik dat je op MP iets zonder garanties koopt “as is” dus niet de hoofdprijs moet betalen.
Dan koop je toch gewoon die van Ebay. Wat let je?
Dit inderdaad
Ik snap niet wat je punt is hier? Jji reageert op mij en vind het blijkbaar apart als ik daar terug op reageer. Ik zeg gewoon dat het een leuk horloge is maar jammer van de prijs.
Vraagje maar ik moet het gewoon weten: Heb je al eens ooit een GS live gezien en/of beleefd & vastgehad eigenlijk?
Indien ja dat weet je denk ik dat ze aan “prijzen van vroeger” echt on-ge-lofelijke koopjes waren, toch?
Nu beginnen ze stilaan te vragen wat ze imho waard zijn.
Dat is enigszins jammer want doet pijn aan de portefeuille maar anderzijds ben ik blij dat GS’en eindelijk naar waarde geschat worden.
Je vergelijkt hierboven ook een LE springdrive met een serie SBGR “instapautomaat” …
Beide erg leuk maar het lijkt me logisch dan ze nèt iets anders van prijs zijn.
Correct me if I’m wrong zou ik zeggen maar dit dacht ik ervan toen ik de discussie las.
Springdrives kijk ik niet naar. Ik vind de techniek niet zo interessant en zijn buiten budget. Ik vergeleek SBGR’s met SBGR’s qua prijs. Zo’n SBGR lijkt me juist een top horloge, en voor mij extra mooi met het oude logo.
SBGR’s waren de ontdekking voor mij bij een recente GS samenkomst.
Spring drives niet interessant? Ok, jij je mening maar een perfecte hybride uit 20 jaar ontwikkelingstijd tussen analoog en digitaal die enorm sereen en daarenboven precies en onderhoudsvriendelijk is, is bijna per definitie interessant medunkt.
Mijn punt is dat jij vindt dat de GS op MP te duur is in vergelijking met Ebay en ik niet.
Daarna doe je stel jij dat op MP je al blij moet zijn met 1600-1750 euro.
Ik vind dat niet.
Ieder zn ding, springdrive is niet de mijne. Voor mij ontbreekt de charme van een mechanisch uurwerk maar aan de andere kant ontbreekt ook het gemak van quartz. Ik vind het een nogal nutteloze uitvinding. Maar er zijn ook een hoop mensen die het juist interessant vinden.
Je kan toch zien dat ze op ebay voor minder geveild worden? Dat is dus niet echt een subjectief iets de prijzen op ebay. Hij staat al een eeuwigheid op mp te koop en meerdere keren als dagtopper dus blijkbaar zijn meer mensen het met mij eens.