Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Het 9F uurwerk is een glazen caseback waardig uurwerk! Dit is de SBGV019:

11 likes

Ben het volledig met je eens, het is echt een tof uurwerk. Maar goed, als je daar dan staat met je portemonnee he :stuck_out_tongue:
Het zou best helpen als ze vaker een display caseback zouden gebruiken voor de quartz uurwerken.

1 like

Geldt eigenlijk voor alle calibersā€¦

2 likes

10 likes

Ik spam nog een keer. Snapshottime na een dagje hard werken in het altijd mooie Tirol.

Waterig zonnetje en een matig foto maar het idee is goed en dit horloge nog veel beter. :+1:

11 likes

Toch handig die tweede tijdzone wanneer je zoveel in het buitenland bent hĆØ? :laughing:

2 likes

Haha. De GMT wijzer komt zeker van pas zoals je ziet!!

1 like

OriĆ«ntatievraagjeā€¦

Zou een SBGH267 nog ergens nieuw te bestellen zijn of moet je dan op zoek via de 2ehands markt?

5 likes

Ik zou solojapan een e-mail sturen met de vraag of hij hem kan leveren.

2 likes

Binnenzijde van mā€™n 4520-7000 batwing tijdens onderhoud bij Ikigai.

50 jaar oude hibeat.
Ziet eruit alsof ie gisteren van de band rolde.
Niets vervangen door de horlogemaker, enkel ā€œtijd, liefde en olieā€ ingestoken :wink:

23 likes

Verdorie wat ben ik gek van dit horloge!!

21 likes

Lekker hoor! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Ze hadden er laatst ineens eentje nieuw bij de seiko boutique in amsterdam. Maar die was binnen 2 dagen weg hoorde ik.

1 like

Hij staat ook nog gewoon op de site.

Ik ben nu in londen, heeft iemand nog grand seiko tips? Ik heb de boutique al gevonden, richting buckingham palace.

1 like

f2f in Londenā€¦

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?id=111688&md=read&page=1

2 likes

Die dus. Ze bieden behoorlijk wat GSā€™n aan op chrono

1 like

Ja klopt. Heb er al vaak naar gekeken.
Zitten goed geprijsde tussen.

1 like

Ik heb mijn sbga 373 hier ook vandaan, ze fungeerde hier wel als tussenpartij. Service was uitstekend bij watches of Mayfair.

1 like