Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Hi, wat is het typenr ook al weer van deze beauty?

1 like

Oke goed om te horen.
Heb al een keer bijna op de buy knop gedrukt.:sunglasses:

Paar dagen terug, vergeten te posten. :blush:

20 likes

Het posten toch meer dan waard!

1 like

https://www.mrzaratsu.com/post/spotlight-interview-with-a-japanese-vintage-watch-collector-youki-moriwaki Wellicht een interessant artikel :relaxed:

3 likes

4420-9000 oftewel de legendarische 44GS :wink: (late dial)

1 like

Ah, geweldig indrukwekkend. Maar niet mijn ding, zo’n rode dial met gouden wijzer. Ik vind hem prachtig om te zien, maar ik denk niet dat ik hem zou durven dragen.

1 like

Goede tip, ga ik opzoeken! Ah gevonden, net boven buckingham palace. Kijken of ik dat nog in het gezinsprogramma krijg.

1 like

Ik heb in de seiko boutique in londen de sbgx319 gepast. Prachtig dat hij zo’n bol saffier heeft, dat ken ik van geen enkele andere GS. Maar ik heb de sbgv011 al, en die vind ik net wat chunkier met de dikkere lugs. Dus ik heb de 319 niet meegenomen. Maar het is zeker een heel bijzonder horloge dat er voor de juiste prijs nog wel eens komt.

2 likes

Ik mag nu (met dank aan mijn lieve vrouw) ook mee doen! Een Bulang erop gezet, bevalt me wel!

24 likes

Top!

1 like

Top. Wat een lieve vrouw :slight_smile:
Dat ruige bandje zou ik wel gauw vervangen voor iets anders.

1 like

Bij gebrek aan recente foto’s …

20 likes

Hah! Lieve vrouw en ruig bandje blijven allebei! Vind het bandje zelf wel wat hebben. Juist dat saaie alligator is niks. Originele titanium bandje natuurlijk ook erg mooi, maar dat komt later nog wel…

Smaken verschillen!

3 likes

Sinds onze GS bijeenkomst laat deze selfdater mij niet meer los brrrr

3 likes

:smile::wink:

13 likes

Ik vond altijd de zilveren variant de mooiste maar op deze twee foto’s is met zwart ook weinig mis…

2 likes

Ik vind de zilveren ook het mooiste maar de zwarte mag ook lol

1 like

Ook mooi.

15 likes

Zéér mooi!

1 like