Hi, wat is het typenr ook al weer van deze beauty?
Oke goed om te horen.
Heb al een keer bijna op de buy knop gedrukt.
Het posten toch meer dan waard!
https://www.mrzaratsu.com/post/spotlight-interview-with-a-japanese-vintage-watch-collector-youki-moriwaki Wellicht een interessant artikel
4420-9000 oftewel de legendarische 44GS (late dial)
Ah, geweldig indrukwekkend. Maar niet mijn ding, zo’n rode dial met gouden wijzer. Ik vind hem prachtig om te zien, maar ik denk niet dat ik hem zou durven dragen.
Goede tip, ga ik opzoeken! Ah gevonden, net boven buckingham palace. Kijken of ik dat nog in het gezinsprogramma krijg.
Ik heb in de seiko boutique in londen de sbgx319 gepast. Prachtig dat hij zo’n bol saffier heeft, dat ken ik van geen enkele andere GS. Maar ik heb de sbgv011 al, en die vind ik net wat chunkier met de dikkere lugs. Dus ik heb de 319 niet meegenomen. Maar het is zeker een heel bijzonder horloge dat er voor de juiste prijs nog wel eens komt.
Top!
Top. Wat een lieve vrouw
Dat ruige bandje zou ik wel gauw vervangen voor iets anders.
Hah! Lieve vrouw en ruig bandje blijven allebei! Vind het bandje zelf wel wat hebben. Juist dat saaie alligator is niks. Originele titanium bandje natuurlijk ook erg mooi, maar dat komt later nog wel…
Smaken verschillen!
Sinds onze GS bijeenkomst laat deze selfdater mij niet meer los brrrr
Ik vond altijd de zilveren variant de mooiste maar op deze twee foto’s is met zwart ook weinig mis…
Ik vind de zilveren ook het mooiste maar de zwarte mag ook lol
Zéér mooi!