Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Dat lees je niet vaak op het forum :thinking:. Heb toch vaak het idee dat kleiner is fijner de toon slaat.
Desondanks staat goed op de pols en lijkt me en kwestie van gewenning?

Ik had vandaag hetzelfde idee en bijna zelfde gevoel mbt de SGBN005ā€¦ kan ook zijn omdat ik nu een 47mm horloge draag :roll_eyes:

Hopelijk binnenkort ook de 003 even om de pols maar ik had m ook iets groter verwacht/gehoopt

2 likes

Maar ook dik en een model dat veel meer op je pols ligt dan mooi tegen je pols.

1 like

Ik was trouwens zo te zien een half uurtje eerder in Haarlem :slight_smile:

Als een van jullie dan mijn GMT overneemt die wat groter is dan ga ik deze blauwe wel halenā€¦
Charge of planā€™s en anders mogelijk twee vergelijke kleur platen in de collectieā€¦

5 likes

Dit is heel niet in Haarlem!

Inderdaad. :wink:

Ik was in Rotterdam

1 like

:zipper_mouth_face:

2 likes

SARBje is goedkoper, een SARX duurder. Maar afgezien daarvan is het gat met een quartz GS toch wel aanzienlijkā€¦

Is zoā€™n GS zijn geld waard? Ongetwijfeld maar hetzelfde geldt ook voor SARB/ SARX, binnen hun prijsklasse ongeevenaard naar mijn mening.

Je kunt de uurwerken niet vergelijken maar qua afwerking vind ik de SARX, SARW reeksen toch wel op een hoog niveau. Plaatje van Seiya

Kusje erop en deze om on topic te blijven

4 likes

Ik ook niet maar ik hoop Google ook niet :see_no_evil:

2 likes

Google helpt alles de vernieling in.

1 like

Viel mij ook al op daar ze sinds kort GS verkopen. Hoop dat dat beter loopt dan die overpriced occasion Rolexen die ze ook wel in de etalage hebben liggen.

De snowflake blijft mijn favoriet. Maar is te groot.

2 likes

Die liggen er anders nooit lang want de S&C verderop kan ze niet leveren :rofl:

Dat is ook waar. Maar de vraag naar DSSDā€™s lijkt me ook niet enorm.

1 like

Maar dat is iets voor een heel ander topicā€¦

Misschien is ā€˜karakterloosā€™ beter verwoordt?


Zo, mijn eerste fotoā€™s zijn als het goed is geladenā€¦

11 likes

Oh man, wat een fijne gebalanceerde auto is dat!

2 likes

Zeker, maar hij had wel wat meer koppel en vermogen mogen hebben. Ik had ook nog een Porsche 964, en alhoewel het vermogensverschil officieel maar 35pk was (250 vs 215), voelde het als een veel groter verschil.

Ja ik verkies toch de zwarte SBGN003 boven de (populairdere?) 005

Nog klein nachtje over slapen :slight_smile:

12 likes