Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Nope. :ok_hand::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

SBGA103 update…

donderdag: “We have placed an order with the brand for this particular model. I’m waiting to hear back from them to confirm availability.”

Geen kans denk ik, maar ja, wie weet…

Hopen dat het ze lukt!

Balen! Deze al gezien?: https://www.ebay.com/itm/Grand-Seiko-SBGA103-FULL-SET-box-papers-MSRP-6500-/323901623592

3 likes

Ja, ik heb zelfs al whatsapp contact met hem gehad. Ziet er mooi uit. Maar de eerste foto is niet van hemzelf, maar is ook elders op het internet te vinden. De rest van de foto’s is niet heel scherp. Maar lijkt een ok aanbieder. Misschien kan ik hem nog een low ball aanbod doen.

Er wordt ook eentje in shanghai aangeboden, maar die reageren nu al voor de 2e keer niet op een vraag van me.

2 likes

Zo. Die 1e foto is wel heel erg fraai!
Ik begrijp je liefde voor dit model.

Hi-beat bat

4 likes

Om @amusicar zijn bijna inkomende incoming te vieren :heart_eyes:

8 likes

Vandaag 20% korting bij Brunott ivm Black Friday

4 likes

klopt maar alleen in de winkel en ik kan niet naar Rotterdam vandaag brrrrr

Ik ook niet…

Op die blauwe GMT quartz na vind ik het persoonlijk niet zo spannend. Of hebben ze meer dan op de site staat?

Sbga375 zou ik graag willen kopen vandaag tegen 20 procent korting. Maar het lukt me niet vandaag naar Rotterdam te rijden

2 likes

Misschien Jonas van Brunott een berichtje sturen of je het alsjeblieft alsjeblieft volgende week mag komen ophalen tegen Black Friday prijs?

Ik zat zelf ook te kijken naar de SBGK005…

3 likes

Dit is een geweldig ding. Schitterende plaat en de indices fonkelen de vreugde terug in je leven.

Ik snap het wel, die commotie over die 20%, maar buiten zo’n zwarte vrijdag krijg je 10% standaard (tenzij je niets vraagt) en 15% is gemakkelijk onderhandelbaar. Ik sluit zelfs 20% met goed onderhandelen niet uit. Laat je vooral niet gek maken door nu een model te kopen terwijl je eigenlijk een ander model liever hebt.

9 likes

Toch is 20% op een SGBN005 wel lekker. Ik blijf er verliefd op, al heb ik dan 2x quartz GMT.

1 like

Van de week wilde Brunott niet verder gaan dan 5 procent op de list prijs Tom. Maar goed er zijn nog wel wat mogelijkheden om hem voor die prijs in het buitenland te kopen maar dan zit ik met nogal een lange levertijd

Heb ik al gedaan

Ik kreeg na een bezoekje met interesse voor GS direct en ongevraagd een kortingsbon mee voor 10% bij Brunott. En ik ben echt zo leuk niet…Misschien in de week voor ‘black friday’ is dat anders (die korting dan). De GS brandstore in Amsterdam werkt met een ‘standaard boutique korting’ van 10%. Dan moet het onderhandelen nog beginnen.
Wil je online kopen, dan red je 20% altijd.

1 like