Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Ik denk dat je gelijk hebt over de aangeboden korting van 5 procent ivm Black Friday.
Overigens die SBGA375 wil ik echt :sweat_smile:

1 like

Dan natuurlijk je kans grijpen!

Heel erg gaaf ding ook!

Tja dan moet ik naar Rotterdam en dat lukt niet vandaag.
Maar de Seiko Boutique is een goede tip mochten ze hem daar hebben

Denk je dat 20% te doen is bij de Grand Seiko boutique?

Dat durf ik niet te zeggen. Zal ook wel afhangen van hoe lang een model al ligt wellicht. Maar 15 moet kunnen als je standaard al 10 hebt. Ik kreeg in ieder geval 15% in Frankfurt na een beetje aandringen.

Kun je hem niet betalen en weg laten leggen?

Nee doen ze niet, ze hebben me wel de oplossing aangeboden om hem te bestellen voor me tegen dezelfde prijs met volledige vooruit betaling tegen een onbekende levertijd.

1 like

Zojuist A’dam gebeld. Krijg 10% korting en geen cent meer volgens de boutique manager. (gevraagd op een limited overigens, niet de GMT quartz)

@tompj Jij hebt de SBGN005 toch ook?

Ze verkopen hem liever 2 keer vandaag…

Klopt. 15% in Frankfurt in de boutique.

Terwijl ze er maar 1 op voorraad hebben haha

1 like

Ik had A’dam gebeld ivm de SBGH269… Kwam op 6120 met 10% korting en 6k was niet bespreekbaar.

2 likes

En hoe bevalt die? :slight_smile:

Heel goed. Kwarts was even wennen. Draagt heerlijk. Ideaal vakantiehorloge ook: kan bij bijna alles, waterdicht en GMT. Uiteindelijk is een zeer precieze kwarts in je collectie niet verkeerd.

3 likes

Nee, dat klopt. Ik heb de SBGN007 al. Die heeft natuurlijk de gladde bezel en daarmee heel andere looks met de groen/zwarte plaat maar ik hou van blauw sunburst.

Frankfurt heeft de SBGH269 niet helaas.

1 like

Wel een heel nette prijs ontvangen voor de SBGH047…

3 likes

Levertijd kan toch ook erg kort zijn als hij nog niet verkocht is vandaag? Aan het eind van de dag nog bellen en vragen of hij er nog is :sunglasses:

1 like

Dus ook niet vandaag betalen en morgen halen? Lijkt me toch niet teveel gevraagd. Koop vindt netjes vandaag plaats.

Nope, vonden ze niet eerlijk voor alle mensen die in de rij staan (letterlijke quote)

3 likes

Rij?!:face_with_hand_over_mouth:

Lijkt wel een apple store!

1 like