Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Dus bij online bestellen geen 20% korting?

Niet afgelopen dinsdag in elk geval

Wat kinderachtig van Brunott.

Seiko boutique geeft inderdaad max. 10% korting op LE (uitzondering was de verbouwingsuitverkoop van vorige jaar). Niet LE modellen moet 20% wel luklen hoor.

Heb zojuist gebeld. Geen 20% bij online bestellingen.

Heb ze even gezegd dat ze dan niet moeten zeuren als mensen naar handelaren gaan of anders bestellen. Wat een gemiste kans zeg. Ze doen daar net alsof de GSā€™en vandaag de deur uit vliegen.

1 like

Lol ik vermoed dat er wel een paar zullen verkopen vandaag

Tsja, niet echt kinderachtig denk ik. Ze benoemen het duidelijk op hun site Ć©n in de mail. Dus op zich kan ik het wel begrijpen.

.

Wat te denken van de administratieve rompslomp om al die reserveringen vast te houdenā€¦

De black friday hype draait om take it or leave it. :wink:

Het is dat ik vandaag uitgerekend vol zit met afspraken, anders had ik een poging kunnen wagen langs te rijden om Francesco uit de brand te helpen. Het is niet zo heel ver bij mij vandaan. Mocht ik een kansje zien, zelf niks nodig, maar ik wil wel tikkies sturen naar die en gene. :wink: Keep you posted.

3 likes

Ah Jaco het feit alleen al dat je eraan denkt vind ik top.

1 like

Ow, Ć©n ze zijn tot 22:00 open in Rotterdamā€¦ wellicht dat dat nog helpt? Ik zie vanavond geen kans overigens anders had ik een poging voor je gedaan.

Ik heb geen mail en zie dus alleen de melding bovenaan op de websiteā€¦ Was misschien handig geweest als je het feestelijke gedoe in de winkel wat meer benadrukt. Dat roept dan bij mij in ieder geval wat meer begrip op.

Online betalen is direct binnen dus ze hoeven helemaal niks te reserveren.

1 like

Nahā€¦

Volgens mij best duidelijk hoor:

En nee, ik heb geen aandelen Brunott, maar vindt het een allervriendelijkste winkel om te komen, ik kom er al jaren, en heb er tot op heden alleen maar positieve ervaringen mee.

2 likes

Punt is Jaco dat ik vandaag ivm andere afspraken niet in Rotterdam vanuit Roermond kan komen helaas. Maar ik waardeer het zeer.

2 likes

Ik snap hem. Hou even een slag om de arm. Ik weet om 13:00 of mijn afspraak eind van de middag doorgaat of niet. Gaat die niet door wil ik wel een poging voor je wagen. Zou het lukken regelen wat de rest wel in PB. :wink: Pin me er niet op vast!

Top!

Zeker duidelijk, maar die tekst krijg je niet als je bovin op de 20% tekst kliktā€¦

Zo is het absoluut duidelijk. En ik snap het allemaal, maar ik vind het wel jammer. Deal was in vijf minuten rond geweest online. (en ik snap ook dat velen dat zullen zeggen)

1 like

@koetsjh. Heb afspraak verzet voor vanmiddag. Welke locatie van Brunot heeft de grootste GS voorraad of maakt dat niet uit en gewoon Rā€™dam rijden?

2 likes

Rotterdam heeft wel de grootste voorraad. In principe wat op hun site staat, hebben ze in de winkel.

Een een-tweetje-met @purple300 ?

Voor die blauwe spring drive?

1 like

Bij Solojapan krijg je dat al standaard zonder het gesmeek en gezeur om korting.

1 like

Maar dan moet je nog invoerenā€¦

Spanje is eu :wink:

6 likes