Om mijn geduld te testen bedoel je
Kleuren voor de banden die ik zoek zijn donker blauw, zwart, donker bruin en misschien nog een grijze band.
De zomer zal om lichtere kleuren vragen…
Om mijn geduld te testen bedoel je
Kleuren voor de banden die ik zoek zijn donker blauw, zwart, donker bruin en misschien nog een grijze band.
De zomer zal om lichtere kleuren vragen…
Welk type is dit?
Die SBGW047 is toch ook zo’n verschrikkelijk mooi horloge. Daar mag je best wat meer van posten.
53k en US only…
Je gaat toch niet een band met van die dwarse stiksels erop zetten toch? Is dacht ik strikt verboden door de Raad van Bestuur van Grand Seiko.
Eigenlijk op elk horloge maar zeker op een GS!
Die tweede foto is (sorry) gruwelijk… Ik weet niet waarom mensen dat soort prehistorische koordbanden aan een hoogtechnologisch precisiepareltje als een GS hangen…
Kleine stiching (als OEM zonder stiching geen optie is) en liefst matching colours plz
(Mijn 5 cent, sorry)
Danku.
Kwijl, een van de mooiste imho zeker niet dat de rest lelijk is hoor
Is niet de mijne! Hoewel @PieterA hem wel aan mij gaat verkopen voor 500€ .
(Inside joke voordat iedereen wild wordt).
Jammer, ik was een bericht met een bod van 600 euro aan het sturen!
Doen zou ik zeggen
Ik denk dat ik iets meer moet bieden voor ik een ‘ja’ krijg en met twee nieuwe aanwinsten van gisteren doe ik maar even rustig. Namelijk gisteren ook nog een zo goed als zekere deal gesloten voor een derde…
Hahahhaha pardon??
Laat zien!
Ja, het kan verkeren… Ik laat 'm zien als hij om mijn pols zit. Verkoper heeft even andere prio’s in het leven dus heb gezegd dat ik het graag hoor als hij meer tijd heeft. Veel mooi nieuws om nu van te genieten maar ik kijk er wel naar uit!
Bij gewoon licht redelijk donker en bij daglicht en zonlicht subtiel blauw
Haha, rustig aan allemaal!
Ik dacht dat juist in dit topic iedereen mag dragen wat hij/zij mooi vindt…
Maar het gaat mij met name om de kleur en type leder van de banden. Van mij mag het allemaal wel wat meer casual.