Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Zoiets is er zeker wel! Alleen zit je snel aan een andere bezel.

De SBGN005 die ik hierboven gepost hebt komt redelijk in de buurt.

1 like

Dit vind ik wel echt tering mooi.

Welk type is dit als ik mag vragen?

1 like

Niet enkel de markers, deze wijzerplaat :star_struck:

3 likes

Ook hier lijkt de dikte op papier over een Rolex heen te gaan, terwijl hij op de pols minder dik lijkt.

Betreft dus de SBGH205.

1 like

13 likes

Inderdaad. En “investeren” in rolex is volgens mij ook maar aan een paar modellen voorbehouden.

1 like

Het is maar goed dat de smaken wat verschillen. Nu komt hier een zeer gevarieerd aanbod van GS voorbij :heart_eyes:

4 likes

Tering. Nog zo’n prachtig ding.

Hou eens op zeg.

Horloges zijn hobby. Geen belegging.

???

4 likes

24 likes

Dat zijn toch twee totaal andere statements?

In een stel ik dat een horloge en hobby is een niet bedoeld is om geld voor de lange termijn in weg te zetten en te laten renderen.

In de tweede twijfel ik of GS voor mij een goede keuze is, omdat het geen overdreven goedkope horloges zijn. En een aanschaf niet erg risicovrij is omdat ze vrij snel afschrijven als je een nieuwe koopt. Dat is toch heel wat anders dan een horloge kopen om je geld tijdelijk weg te zetten.

Conclusie is dat ik me maar eens op jong gebruikt ga richten.

On topic,

20 likes

Oef
schoonheid.

1 like

Echt een heel fraaie aanwinst! Ik ben wat artikelen aan het lezen :smile: . Is de dial in normaal daglicht of kunstlicht altijd bijna zwart? Of kleurt het ook meer blauw in zulke licht omstandigheden?

Te.gekke.keuze!! Gelukgewenst! Wanneer heb je’m?

1 like

11 likes

Thanks! Met een beetje geluk aanstaande dinsdag/woensdag. Heb ik nog even de tijd om wat inspiratie op te doen voor mooie lederen banden.

2 likes

Helpt dit?

6 likes

Oud nieuw ontmoet nieuw oud


6156-8010 uit '71 vs SBGW047 uit 2013.

10 likes