Laat je(/een) Grand Seiko zien II

Deze zie je toch ook niet elke dag. SBGH252 & 254. Plaatjes van het net.


En om aan te tonen hoe slecht GS zoiets weet te promoten met die belachelijk slechte renders:

6 likes

Tsja, daar zijn ze helden in, die renders.

Ik ken de wijzerplaat van de witte ergens van :thinking:

Overigens vindt ik de donkere op zich nog best wel te behappen. :smiley:

11 likes

Ook een bjoetie die van jou!!

Ik vind die donkere ook het mooist. Maar goed. Ik vind een twotone DJ staal/rose met bruine plaat ook heel mooi. :wink:

2 likes

Zijn dit de Dj killers?

De donkere vind ik echt geslaagd!

Waarschijnlijk geen DJ killers. Ik denk niet dat iemand die in de markt is voor een goudstalen DJ dit ook bekijkt.

Maar ze zijn natuurlijk wel 1 op 1 vergelijkbaar.

Juist bij zo’n zwaar(der) horloge laat het gemis van een soort Easylink sluiting bij GS zich extra voelen.

Mijn vrouw draagt deze DJ41 en is erg blij mee. Dunner dan de GS en (dus) een betere sluiting. DJ “killer” lijkt me dus wat overdreven. Ook al ben ik GS fan.

5 likes

So, deze is ook erg gaaf.
Leuk te zien dat je wel van het standaard pad af durft te gaan.
Lion en godzilla, denk toch dat ik jaloers aan het worden ben :drooling_face: :heart_eyes:

Two-tone… :confounded:

1 like

Buitenaards! :heart_eyes:

1 like

2 dagen geleden, nog steeds verliefd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Leuke zondagochtend video

4 likes

Toch echt een buitengewoon mooie dial naar mijn mening…

16 likes

Ik ben van mening dat we dat goed kunnen beoordelen als je een heleboel foto’s plaatst onder diversie omstandigheden.:wink:

Laten we snel beginnen met foto’s met zonlicht! :smiley:

1 like

Mogguh.

Ik vind die tweede van rechts (donkerblauw) erg mooi.

3 likes

Die is ook prachtig. Misschien kan @purple300 effe een beter fotootje plaatsen! :wink:

Ik ben alleen niet zo enthousiast over de kast. Wel erg vierkant en wat te gepolijst.

Deze?

14 likes

Bohhhh ja. Die. :blush:

Precies de reden voor mij om hem wel te kopen. Een van de mooiste GS kasten voor mij

1 like

De 44GS kast is de ultieme GS design taal. Als GS liefhebber is dit model een must.(of 373)
Ik ben extreem blij met de mijne.

12 likes